מורי נהיגה בארץ ( אולי יש יוצאי דופן )מתמקדים באיך לעבור את הטסט.
כשאחד המרכיבים העיקריים בטסט הוא "אקרובטיקה" במגרש תכלס לא צריך הרבה מעבר לבלם האחורי לוויסות ,עבודת קלאצ' וקצת שימוש במבט.
כמובן שבחיים האמיתיים זה לא כך ואף אחד מאיתנו לא יוצא לקרוע את הכביש על 14 קמ"ש במגרש וזו התוצאה של ההתייחסות לשמיניות כמדד כמעט בלעדי לשליטה באופנוע.
אישית אם הייתי המחוקק הייתי מאמץ את השיטה הקיימת לדרגה הבסיסית של רשיון הנהיגה ובדרגות ביניים ואילך הייתי מחייב הכשרה מתקדמת יותר כתנאי לקבלת רשיון כאשר נקודת ההנחה ( ברור לי שזה לא תקף לכולם) שהאדם רכב תקופה ובעל נסיון מסויים על כלי דו"ג.
בקיצור ייתכן שהוא מכין אותך לטסט כמו רוב מורי הנהיגה ולא מעבר לזה