îä æä "ú÷öéá ñáéø" àöìê?
ðùîò ëàéìå çñø ìê àéæä îñôø ôä...ðôì áòøéëä?
áâãåì, 250 îøåáò äåà ÷ìàñé ìëðéñä ìúçåí.
àáì æä ìçìåèéï éëåì ìäùúðåú áäúàí ìñåâ äùèç ùáå àúä îúëðï ìøëá åáäúàí ìðéñéåï ùìê.
àðé àéùéú çåùá ùäëé ðëåï æä ùéèú "ìâæåø àçåøä"
ëìåîø
÷ç îñôø ëåìùäå áúåø ú÷øú ú÷öéá
(ðâéã 30 àìó)
úåøéã îæä 10% òáåø áìú"îéí
(ðùàøðå òí 27 àù"ç)
îôä ìäéëðñ ìîçéøåðéí åìåçåú, åìøàåú îä ðëðñ áú÷öéá
áúåø äúçìä, ìøàåú äëì îäëì
áñåôå ùì ãáø, àúä àîåø ìäéùàø òí øùéîú ãâîéí åùðéí
åîôä àúä îúçéì ìáöò äùååàåú (àå áôåøåí àå á÷øéàä òöîàéú)
àåìé òãéó KTM ùì ùðú 2012 òì ôðé äàñ÷é ùì àåúä ùðä
àåìé òãéó äàñ÷é ùì 2013 òì ôðé KTM ùì 2012
úðñä ìòùåú ìòöîê èáìä ùì ãâîéí, ùðéí åîçéøéí
åòì ôé æä úáöò äùååàä


öéèåè ääåãòä áúâåáä