את הדרישה השניה אני מכיר ממנעולים רגילים נפוצה בד''כ במנעולים פשוטים או בשמם העממי מנעול קפיץ. מניסיון (שוב, עם מנעולים רגילים, כאלו) מנעול קפיץ היה קל יותר לפריצה ממנעול ללא קפיץ, ואני מניח שזאת הסיבה שאין כאלו לאופנועים.
אני מחפש מנעול רגיל- מה שנקרא PADLOCK.
אני רוצה אחד שניתן להוציא את המפתח ולהשאיר את המנעול לא נעול.
וגם אחד שניתן לסגור אותו בלחיצה בלי הצורך להכניס את המפתח.
לגבי הדרישה הראשונה, מצאתי את המינוח המקצועי לזה- מה שנקרא NON KEY RETINING padlock.
לגבי הדרישה השניה, אני לא מצליח למצוא את המינוח המקצועי לזה- זה נראה ככה כמו שרואים בכמה שניות הראשונות של הסרטון הזה.
https://www.youtube.com/watch?v=Mz5IOFK38nU
בחנויות מקומיות מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח.
המנעול צריך להיות רוחב של 60ממ
ועדיף שיהיה Closed Shackle
משהו כזה בערך
https://www.amazon.com/gp/product/B0...k_ql_qh_dp_hza
עוד לא הצלחתי להבין אם הוא עונה על הדרישה השניה.
אשמח לעזרה, תודה!
את הדרישה השניה אני מכיר ממנעולים רגילים נפוצה בד''כ במנעולים פשוטים או בשמם העממי מנעול קפיץ. מניסיון (שוב, עם מנעולים רגילים, כאלו) מנעול קפיץ היה קל יותר לפריצה ממנעול ללא קפיץ, ואני מניח שזאת הסיבה שאין כאלו לאופנועים.
מנעול דיסק עובד ככה.
לא יודע מה תעשה עם הטיפ הנהדר הזה שהרגע סיפקתי.
איך בדיוק מנעול קפיץ יותר קל לפריצה ממנעול לא קפיץ?
וחוץ מזה, אני לא חושב שמישהו יתחיל להתעסק עם הפריצה של המנעול קפיץ, הם פשוט חותכים את השאקל וזהו.
הקטע הוא כזה, יש מנעולים של ABUS שניתן להפוך אותם ל NON KEY RETAINING מ KEY RETAINING ולהפך.
אבל במנעולים כאלו לא יהיה קפיץ.
אני חושב שאני צריך לחפש מנעול שהוא עם קפיץ, ולנסות ולשחק עם האופציה של ה KEY RETAINING.