אני מניח שמדובר בדוקאטי.
נדיר מאוד שחיישן הלמבדה יהיה תקול. ועוד שניים ביחד? לא סביר.
לפני שאתה רץ להחליף מחיישנים יקרים - קח בחשבון, שזה שהמחשב "רואה" בעיה בחיישן, לא אומר ששם הבעיה באמת נמצאת. בגלל זה אופנועים מרובי אלקטרוניקה לא "קלים" לתיקון, למרות שהם "מראים הכל במחשב".
זה שיש התראה על החיישן, אומר רק שהחיישן מוציא ערך לא תקין כלשהו. הסיבה לזה לא בהכרח נעוצה בחיישן עצמו.
אם החיישן מוציא ערך אפסי או אינסופי (לא מוציא קריאה בכלל) - סביר שיש נתק בצמת החשמל בדרך לחיישן או ממנו למחשב.
אם החיישן מוציא ערך אמיתי, אך חורג מהנורמה - כדאי לבדוק את הרכיבים שיכולים להשפיע על הקריאה שלו.
כך למשל - חור, סדק או חיבור רופף של מערכת הפליטה יגרום לכניסת אויר לתוכה, ויגרום ללמבדה להוציא קריאה לא תקינה.
גם בעיה בממיר הקטליטי (אם קיים) יכולה לדפוק את הקריאה.
הסרה של הממיר באופנוע שתוכנן לעבוד עם ממיר, ללא התאמות במחשב - כנ"ל.
בקיצור - אם בא לך, יש לי חיישן מקורי משומש (ספייר) של מולטי 1100.
אם הוא זהה לאופנוע שלך, אתה מוזמן לנסות להצליב ולראות האם עדיין אתה רואה שני חיישנים תקולים.
נ.ב.
טיפ מדוקאטיסט:
בעיות של עבודה אי-סדירה בסל"ד נמוך נובעות הרבה פעמים מגופי מצערת שיוצאים מכיוונון.
סנכרון גופי מצערת משפר משמעותית את המצב, לפחות באופנוע שלי (DezmoDuo מקורר אויר).