עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני

    היי,
    היה לי 500 סמ"ק וכעת רוצה קצת מעבר לזה.
    לא מחפש נפח של ליטר ומעלה מכיוון שהעלויות, יחס ק"מ לליטר, ביטוח ובו מרקיעים שחקים.
    התלבטתי בין shiver 900.cb650f ו-האופציה המועדפת עלי F800R BMW.
    נוסע שלושים ק"מ ביום בעיקר בפקקים וקצת טיולים בסופשים.
    בגדול לא מחפש ריגושים מיוחדים אלא רוצה אופנוע רגוע שהנסיעה עליו תהיה נעימה ורגועה (ותתאים לי בגובה 1.90).

    מה דעתכם?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    היי,
    היה לי 500 סמ"ק וכעת רוצה קצת מעבר לזה.
    לא מחפש נפח של ליטר ומעלה מכיוון שהעלויות, יחס ק"מ לליטר, ביטוח ובו מרקיעים שחקים.
    איך הגעת לזה שעלויות ליטר יותר גבוהות מ650 או 750 או 900?
    עלות טיפולים היא לפי מבנה המנוע, קמ/ליטר תלוי באופי הנהיגה שלך בעיקר, ביטוח החובה אולי (רק אולי) יושפע מההספק ולא מהנפח.
    בנסיעות רגועות גם ליטר+ עושה 1:28.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    אוקי. בכל אופן לא רוצה אופנועי ליטר גם בגלל העלות הסופר גבוהה. מבין מה שרשמתי מה נראה לכם?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    אוקי. בכל אופן לא רוצה אופנועי ליטר גם בגלל העלות הסופר גבוהה. מבין מה שרשמתי מה נראה לכם?
    אתה מתחיל מהסוף להתחלה, ועוד זורק הנחות... שנויות במחלוקת, בא נגיד כך.
    אנסה לסדר את זה קצת...
    1. לא עוברת שום מדרגה מסתורית בנפח ליטר. אין קפיצה משמעותית בעלויות האחזקה יחסית לכלים מקבילים בנפח קטן יותר. אחזקה של R6 ושל R1 היא אותו דבר, בקירוב. גם בין ויסטרום 650 וויסטרום 1000 הפער לא יהיה גדול. במקומך, הייתי מגדיר נפח מינימאלי שאתה מוכן שיהיה כתוב על דופן האופנוע (כדי שילטף את האגו, כי לא באמת צריך מעל 650 סמ"ק). אצלי כבר הרבה שנים שהרף הזה קבוע על "1000", אגב.
    2. מה זה "עלות סופר גבוהה" כדבריך? לא הגדרת תקציב.זה 70? 100? 140? אתה מתכוון לרכוש חדש או משומש? אם משומש - מהן המגבלות (גיל/ק"מ) של מה שנחשב תקין מבחינתך?
    3. השוק היום מוצף בכלים מעולים. מה גורם לך להינעל דווקא על שלושת הדגמים האלה - שלא בדיוק מובילים ביחס "אופנוע-לשקל"? לא שהם רעים, חלילה - אבל אפשר לקבל יותר מנוע/מתלים/סטייל/נוחות (תלוי מה מעניין אותך) - בסכום קרוב או נמוך יותר.

    אני מציע שתחזור להתחלה.
    תגדיר מה חשוב לך באופנוע. באמת - אל תשקר לעצמך. אם זה סטייל - תקנה מונסטר, ולא משנה שהוא עגלה יחסית לאחרים באותו מחיר. אם זה נוחות - וותר על פוזת הנייקד, ועבור לאדוונצ'ר. אם זה גז בקו ישר, ולהרגיש את הצוואר נתלש - קנה Z900 או MT-09.
    תחליט כמה אתה מעוניין לשלם, והאם הסכום הזה צריך לקנות לך כלי חדש או משומש (כמה משומש - גם שאלה חשובה).
    תחליט איפה אתה רוצה לטפל - כל האופנועים החדשים טובים, אבל לא לכל האופנועים יש מוסך טוב. לב.מ.וו יש את האלכסים ולכל השאר, אני לא יודע מה יש.

    אם אתה רוצה עצה, ולא תפיחה על השכם - קודם כל, עשה שיעורי בית...

    TL;DR
    מבין כל הכלים שציינת, אני חד משמעית לוקח את האפריליה. הוא האיטלקי היחיד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    האופנוע שלי לא עושה 1:28 גם בסרק
    השיבר והבימר אופנועים טובים, אבל הם בכלל לא בליגה של ה650 מבחינת יכולות. נשמע כאילו אתה לא סגור על מה אתה מחפש.... ביקורות קראת?

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    במקומך, הייתי מגדיר נפח מינימאלי שאתה מוכן שיהיה כתוב על דופן האופנוע (כדי שילטף את האגו, כי לא באמת צריך מעל 650 סמ"ק). אצלי כבר הרבה שנים שהרף הזה קבוע על "1000", אגב.
    .[/B]
    המשפט הזה צריך להיות נעוץ בראש הפורום

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    היה לי cb500x אז אני אחד שמחפש רכיבה בלי פוזות בלי בלאגנים. ממה שאני מבין וקראתי בכל מיני פורומים אף אחד לא היה בוחר בf800r. זה שזה bmw לא משחק תפקיד? נראה לי שאנשים היו בוחרים לפחות חמישה אופנועים לפני זה אם לא יותר. זה כזו אופציה גרועה?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    היה לי cb500x אז אני אחד שמחפש רכיבה בלי פוזות בלי בלאגנים. ממה שאני מבין וקראתי בכל מיני פורומים אף אחד לא היה בוחר בf800r. זה שזה bmw לא משחק תפקיד? נראה לי שאנשים היו בוחרים לפחות חמישה אופנועים לפני זה אם לא יותר. זה כזו אופציה גרועה?
    הוא אופנוע סבבה. ה-F800GS מאוד מוצלח, ופוגע בול לטעם של לא מעט רוכבי אדוונצ'ר. ה-F800R לעומתו, רחוק מלקלוע בול לטעם של רוכב הכביש הממוצע.
    במחיר הזה, יש כלים הרבה יותר מלהיבים - וזאת הסיבה שנדיר שמישהו ידרג את ה-F800 ראשון. הוא גם די יקר כחדש, מה שמצמצם עוד יותר את כמות המתעניינים.

    אני אישית, כשרכבתי על ה-F800ST (מודל 07') - הרגשתי שהאופנוע משעמם אותי. לא שהוא לא אופנוע טוב - הוא דווקא כן. ביצועים טובים, תנוחת רכיבה מוצלחת, התנהגות צפויה ובטוחה (פיהוק)... תוסיף צריכת דלק נמוכה ועלויות אחזקה די נמוכות כבונוס.
    ה-F800 ההוא הזכיר לי גרסה מוגדלת,משופרת ומאובזרת של הונדה 500. זה לא מה שמחפשים רוב הרוכבים שרוצים אופנוע "כמעט ליטר".
    בגרסה החדשה, נשמע שב.מ.וו עשו עבודה כדי להקנות לאופנוע יותר אופי וייחוד. נראה בהזדמנות מה יצא מזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    BMW F750\850GS

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    BMW F750\850GS
    אולי בעוד שנתיים שלוש אחרי שיפתרו את מחלות הילדות.

    יש כאן בפורום פוסט על החלפת מנועים ב-750 החדש:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...ghlight=F750gs

    לעומת זאת ב-GS 700/800 וגם ב-f800r יש מנוע מוכח של רוטקס, ורוב מחלות הילדות נפתרו לפני כמה שנים במתיחת הפנים.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה

    יש כאן בפורום פוסט על החלפת מנועים ב-750 החדש:

    .
    כן.אם לשים לב,הפוסט אני כתבתי.מאמין ש ב.מ.וו יפתרו את הבעיות במהירה.
    זה לא איזה תקלות נמקומיות...

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מהאופציות שכתבת הייתי בוחר ב-800r.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    יותר אופי
    עשו בK1600
    לא חסר לו

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    עשו בK1600
    לא חסר לו
    אופי כמו של רכבת?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    אני באותו מצב כמוך

    עם חשבת על שיבר למה לא נייקים אחרים?

    סוזוקי 750? Z900? MT09?

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע בנפח בינוני
    על ידי roksan בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 19:27
  2. מעוניין במידע על אופנועים בנפח קטן 250-300.
    על ידי Black devil בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 13:45
  3. התלבטות בין מספר אופנועים לרכישה
    על ידי ohmatan בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-09-2016, 17:20
  4. עלייה בנפח - התלבטות אחרונה (בתקווה)
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 21:39
  5. flamewar - סימרור vs קליפ (במשקל בינוני/כבד)
    על ידי קסד בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 12:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO