תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: התלבטות בין שני exc 125

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    היי זיו,

    דבר ראשון - רוב אופנועי האנדורו משמשים את הרוכבים בסופ"ש כך שממש אין בעיה שהכלי יעמוד גם חודש ימים ואפילו יותר ללא חשש, זה די נורמלי.
    כמובן שעדיף לאחסן את הכלי במקום מקורה ומוגן מפני פגעי מז"א כגון שמש\גשם.

    מבחינת איזור רכיבה, אני בטוח שישנם רוכבים באיזור שלך לכן הייתי ממליץ לבדוק בקבוצות בפייסבוק פרטנרים:
    https://www.facebook.com/groups/241870142518150/
    https://www.facebook.com/groups/mathilimbashetach/

    מוזמן להצטרף לקבוצות הנ"ל.

    בנוגע לק.ט.מ EXC125, ממליץ לך לבדוק את ההוסקוורנה TE125 שכן מדובר על אותו אופנוע בדיוק (אחד לאחד למעט הפלסטיקה, שלדת זנב ואופן חיבור מתלה אחורי - יוצאים מאותו מפעל) רק שהמחירון נמוך יותר בכמה אלפים, למה? די הזוי במיוחד שבדגם הסטנדרטי של הוסקוורנה אתה מקבל את כל התוספות הקיימות בדגמי הסיקסדייז והפקטורי של ק.ט.מ.
    אותו אופנוע יעלה לך יותר זול, ההוסקוורנה קיימים אמנם ממודל 2014-2016 ותוכל למצוא כלים במחירים בין 26-32 אלף מה שבטוח יותר זול מהק.ט.מ.

    בנוגע לשני הכלים שבחנת, הראשון דורש מחיר יקר יחסית..עוד טיפה ואתה יכול להביא בטא RR125 חדש מהחברה.
    בכל אופן, אם אתה כבר מוציא סכום כזה - תוכל לחפש הוסקוורנה בכמה אלפים פחות לאותו שנתון כמו שצויין אך אם אתה ממש נעול על הכלי הנ"ל תנסה להוריד אותו במחיר עוד - הכלים הנ"ל נמכרים מתחת למחירון בכמה אלפים טובים במיוחד בתקופת הקיץ בה השוק חלש יותר.

    בנוגע לכלי השני, לרוב באיזור ה-200 שעות המהדרין נוהגים לשפץ מנוע תחתון באופן יזום כך שיש מצב שזה משהו שיגיע לאחר הקניה כך שתהיה עלות נוספת שיש לקחת בחשבון.

    תוכל למצוא כלים עם 250 שעות במצב מדהים ומטופלים בדקדוק, ותוכל למצוא גם כלים עם 60 שעות מוזנחים ודורשים שיפוץ מנוע עליון, לרוב הכלים האלו מאוד אמינים ואינם דורשים מעבר לטיפולים שגרתיים, ללא קשר לנזקים אחרים במקרה של נפילות.

    ישנם אנשים שמנתקים את שעון השעות לכן מאוד חשוב להבין מי הבעלים של הכלי ולחקור כמה שיותר פרטים בנוגע לטיפולים שנעשו ולבקש חשבוניות או תיעוד כזה או אחר.

    בהצלחה!
    תודה רבה על התשובה המפורטת
    אני דיי נעול על הקטמ, ואני חושב שהסיקסדייז הזה הוא אופציה לא רעה. השאלה אם באמת אצטרך לשפץ תחתון עם הקנייה או לא. אפשר לקחת את הכלי לבדיקה כמו באופנועי כביש ושיגיד לי בידיוק מה מצב הבוכנה וכו והאם צריך לבצע מנוע תחתון?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    תודה רבה על התשובה המפורטת
    אני דיי נעול על הקטמ, ואני חושב שהסיקסדייז הזה הוא אופציה לא רעה. השאלה אם באמת אצטרך לשפץ תחתון עם הקנייה או לא. אפשר לקחת את הכלי לבדיקה כמו באופנועי כביש ושיגיד לי בידיוק מה מצב הבוכנה וכו והאם צריך לבצע מנוע תחתון?
    בשמחה.

    ממה שמכיר ניתן להוריד את הסעפת ולהציץ מבעד הפורט פליטה ולראות את מצב הבוכנה והצילינדר באופן חלקי, בנוגע למנוע תחתון יהיה צורך לפרק את הצילינדר ולבדוק חופש אך אני לא יודע אם נהוג בבדיקה לעשות זאת.

    עלות שיפוץ מנוע תחתון היא לא זולה (3-4 אלף ש"ח לערך) ואם כבר פותחים מנוע אז מחליפים מחז"ש ומיסבים כי זה על הדרך.

    בנוגע לבדיקה כמובן שישנה עדיפות לקחת את הכלי למוסך שמבין בכלים מסוג זה, יש מספיק דברים לבדוק (בולמים נוזלים שדורשים שיפוץ, חופש במיסבי היגוי\זרוע אחורית\גלגלים, דיסקים עקומים והרשימה ממשיכה..)
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 23-06-2018 בשעה 12:14.

אשכולות דומים

  1. התלבטות על נייקד 700-800 סמק
    על ידי אייל_ש בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-10-2017, 00:42
  2. התלבטות ג'וירייד 200 / ג'וימקס 250
    על ידי Rousseau בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-03-2017, 19:12
  3. התלבטות בין כלי חדש או יד 2 בתקציב זהה.
    על ידי Khc בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 18:47
  4. התלבטות קשה- רכב או אופנוע
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 23:40
  5. התלבטות באופנוע a1
    על ידי Yoavz בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO