
נכתב במקור על ידי
Oznik
בשמחה.
ממה שמכיר ניתן להוריד את הסעפת ולהציץ מבעד הפורט פליטה ולראות את מצב הבוכנה והצילינדר באופן חלקי, בנוגע למנוע תחתון יהיה צורך לפרק את הצילינדר ולבדוק חופש אך אני לא יודע אם נהוג בבדיקה לעשות זאת.
עלות שיפוץ מנוע תחתון היא לא זולה (3-4 אלף ש"ח לערך) ואם כבר פותחים מנוע אז מחליפים מחז"ש ומיסבים כי זה על הדרך.
בנוגע לבדיקה כמובן שישנה עדיפות לקחת את הכלי למוסך שמבין בכלים מסוג זה, יש מספיק דברים לבדוק (בולמים נוזלים שדורשים שיפוץ, חופש במיסבי היגוי\זרוע אחורית\גלגלים, דיסקים עקומים והרשימה ממשיכה..)