שלום,
הדיסק הקידמי באופנוע שאני משפץ ירד ממגבלת העובי המינימלית של 4 וחצי מ"מ לפי היצרן.
דיסק חדש לפי הקיים ברשת נמכר בעובי של 4.3 מ"מ שגם זה מתחת למגבלת היצרן.
להבנתי ומבדיקה ברשת, בדגמי ה GN שינו מספר פעמים את עובי הדיסק הקדמי במהלך השנים. הדקים יותרגם מאווררים.
מישהו מכיר או יכול לתת הסבר מה פשר השינוי ולמה עושים שינויים כאלו ?
האם ניתן להשתמש בדיסק זהה משנתון אחר שיותר דק ? מדובר בשתי עשיריות המילימטר על אופנוע זהה לחלוטין.
מה גם שהדק יותר מגיע עם חורי אוורור ושלי חלק לגמרי ואינו מאפשר הרכבת מנעול נגד גניבה.