שלום,

הדיסק הקידמי באופנוע שאני משפץ ירד ממגבלת העובי המינימלית של 4 וחצי מ"מ לפי היצרן.

דיסק חדש לפי הקיים ברשת נמכר בעובי של 4.3 מ"מ שגם זה מתחת למגבלת היצרן.

להבנתי ומבדיקה ברשת, בדגמי ה GN שינו מספר פעמים את עובי הדיסק הקדמי במהלך השנים. הדקים יותרגם מאווררים.

מישהו מכיר או יכול לתת הסבר מה פשר השינוי ולמה עושים שינויים כאלו ?

האם ניתן להשתמש בדיסק זהה משנתון אחר שיותר דק ? מדובר בשתי עשיריות המילימטר על אופנוע זהה לחלוטין.

מה גם שהדק יותר מגיע עם חורי אוורור ושלי חלק לגמרי ואינו מאפשר הרכבת מנעול נגד גניבה.