האופנועים המקצועיים של ימאהה וגאסגאס מעולם לא ספרו וטופלו לפי שעות אלא לפי ק"מ בלבד אז ההונדה לא הראשון ולא מחדש דבר
1000 קמ זה שווה ערך ל15-20 שעות מנוע, וזה זהה לחלוטין לכל אופנועי האינדורו בשוק כך שאין פה שום בשורה ושום חידוש
הילוך שישי יש היום לכל הכלים המקצועיים בשוק (גם לדו"פים הקטנים) פרט לימאהה וגאסגאס אז גם פה אין שום חדש תחת השמש
יותר שמן באגן - איפה בכתבה זה כתוב? בהתבסס על העובדה שבסיס המנוע הזה בא מהאחים הקרביים שלו שמחזיקים פחות מליטר וחצי שמן במנוע החל מ2017 (לפני כן החזיקו 700CC בלבד בקראנק וכמות דומה בגיר בנפרד) - כל הקטומים והלבנים בנפחים של ה450 וה500 מחזיקים במנוע 1.5 ליטר כבר מ2012 ונהנים מאמינות מופלגת. גם כאן שום חידוש.
כאמור - שום דבר חדש או יוצא דופן, נהפוך הוא - אותה חבילת אחזקה של אנדורו מקצועי משובח אבל עם חצי מהכח ועם מחיר של כלי אקסטרה פרימיום לפי שיפורים.