לא חובה להשתמש בממיס.
אפשר לכבס את המסנן עם סבון ומים חמים בכלי פלסטיק.
מטרת השימון היא סינון יותר טוב של לכלוך,שים לב לא לשים יותר מדיי אחרת המסנן ייסתם.
אשמח לעצה ממביני עניין:
אחרי שהתעלמתי מדרישות האחזקה של הטוסטוס האומלל שלי (ניפוניה בריו) במשך כמה אלפי קילומטרים שרובם אדמה, כורכר ופודרה (מלבד החלפת שמן מנוע מדי 1500 ק"מ ומתיחת שרשרת בעת הצורך לא עשיתי כמעט כלום) חשבתי שאולי הגיע הזמן לנקות או להחליף את פילטר האוויר.
בספר הרכב כתוב לנקות את הפילטר בממס (solvent) ואח"כ לטפטף 2-3 עליו טיפות שמן מנוע.
אשמח לדעת אילו חומרים ממסים יכולים לשמש לניקוי הפילטר (ספוג) ומה מטרת ההרטבה בשמן אח"כ.
תודה מראש,
קעטו"ש
לא חובה להשתמש בממיס.
אפשר לכבס את המסנן עם סבון ומים חמים בכלי פלסטיק.
מטרת השימון היא סינון יותר טוב של לכלוך,שים לב לא לשים יותר מדיי אחרת המסנן ייסתם.
כפי שרשם טרייבל, לא חובה להשמש בממיס יעודי,
אך ללא ספק הוא יעשה את העבודה מצוין.
יש חומרים יעודיים לעבודה הזו, לדוגמא מוצרי Motorex שעושים עבודה מעולה.
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto
תודה לעונים,
נראה שאם שלשום עוד היה ספק הרי שאחרי היומיים האחרונים בטוח הגיע הזמן לנקות את הפילטר.
לכבס את המסנן זו גם שיטה מקובלת
*הערה
לאורך השנים יצא לי גם לכבס המון פילטרים וגם לנקות עם בנזין .
דווקא הפילטרים שניקיתי בבנזין החזיקו יותר מעמד . למה? לא יודע .
הפילטרים שכיבסתי או השרתי בדלי עם אבקת כביסה נפגעו בחיבורים שלהם היכן שהספוג חתוך ומתחבר לספוג אחר באמצעות דבק . יכול להיות שהאבקה לאורך זמן פוגעת בדבק .
בכל אופן זה המצב כל מי שיודע משהו אחר על הכיפק