עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: האם אפשר לטפל לבד בויסטרום?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13

    האם אפשר לטפל לבד בויסטרום?

    שלום לכולם,
    אשמח להתייעץ על בחירת אפנוע ויסטרום 650 /1000
    טיפולים וכו'

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13

    האם אפשר לטפל לבד בויסטרום?

    שלום,
    אשמח לדעת אילו טיפולים יש לאפנוע ויסטרום 650.והאם ניתן לבד ?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    15
    ברור שניתן לבד, לא צריך להיות מדען חלל, רק ידיים סבירות, ראש פתוח ולצפות במדריכים ביוטיוב.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13
    אשמח לקבל קישורים בבקשה

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13

    התייעצות ויסטרום

    שלום
    אני חדש ומתלבט לרכישת ויסטרום 650/1000.
    תקציב כ 30 k .
    אשמח לדעת חוות דעת בנושא.
    נושא אחזקה ותקלות .
    תודה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    תקציב של 30K יקנה לך אופנוע משומש בגרסת ה-650 ומשומש מאוד בגרסת ה-1000. מה שישפיע על ההחלטה בנושא האחזקה, הוא כמות הקילומטרים שעבר האופנוע. בתקציב זה מדובר כבר על כלים שנמצאים יותר מ-5 שנים על הכביש, כך שנושא האחזקה והתקלות "האופייניים" לכלים הללו (אין כאלו, אגב) - כבר לא רלוונטיים אחרי כמות הקילומטרים שהם צברו על הכבישים. אם היו תקלות, הם כבר צצו ונפתרו על ידי הבעלים הקודמים. במילים אחרות - כל מקרה לגופו, וכל אופנוע מצריך בדיקה בהתאם כדי לגלות את מצבו. אין משהו כללי שניתן לספר עליו באופן גורף על 2 הדגמים הללו, כאן בפורום.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    תקציב של 30K יקנה לך אופנוע משומש בגרסת ה-650 ומשומש מאוד בגרסת ה-1000. מה שישפיע על ההחלטה בנושא האחזקה, הוא כמות הקילומטרים שעבר האופנוע. בתקציב זה מדובר כבר על כלים שנמצאים יותר מ-5 שנים על הכביש, כך שנושא האחזקה והתקלות "האופייניים" לכלים הללו (אין כאלו, אגב) - כבר לא רלוונטיים אחרי כמות הקילומטרים שהם צברו על הכבישים. אם היו תקלות, הם כבר צצו ונפתרו על ידי הבעלים הקודמים. במילים אחרות - כל מקרה לגופו, וכל אופנוע מצריך בדיקה בהתאם כדי לגלות את מצבו. אין משהו כללי שניתן לספר עליו באופן גורף על 2 הדגמים הללו, כאן בפורום.
    דווקא על ה1000 הישנים יש כמה דברים גורפים כמו הקונקטור של הצמה בצד שמאל רגיש למים ונוטה להישרף, גוף המצערת האחורי עלול להחליק החוצה ולשאוב אוויר, סלסלת קלאץ מרעישה, מפת הזרקה מקורית שמגיעה עם האופנוע מסרסת חזק את כל הכח בס"ל נמוך מה שהופך את ההתנהלות בעיר ללא נעימה וגם הקלאץ' ההידראולי דורש כח כדי לשמור אותו לחוץ (הכבל ב650 טוב בהרבה)

    בקיצור בשנתונים האלו ה650 הוא האופנוע הטוב מבין השניים וגם בהשוואה לאופנועים אחרים בקטגוריה מאותו שנתון.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13
    איזה שנתון ממולץ

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ה650 מכל שנתון אבל כמו שכרובי אמר כל מקרה לגופו.
    לגבי ה1000 עדיף את ה650 😁 אבל אם אתה מתעקש ב2004 היו שינויים פנימיים כולל חיצוניים (משקף אחר ולוח שעונים) שעדיפים על השנתנוים הישנים יותר

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגבי ה1000 עדיף את ה650 ן¿½ן¿½ אבל אם אתה מתעקש ב2004 היו שינויים פנימיים כולל חיצוניים (משקף אחר ולוח שעונים) שעדיפים על השנתנוים הישנים יותר
    השינויים ב-1000 הגיעו לדעתי רק בדגם 2005, עם מחשב 24bit במקום 16 ניתן לזיהוי בקלות ע"י השלדה השחורה. באסה הכסופה הייתה יפה יותר
    את עניין סלסלת הקלאצ' הגרועה לא פתרו גם שנים אחרי, יש ביוטיוב סרטונים של ויסטרום דור חדש (2014+) עם סלסלאות שנראות (ונהרסות) אותו דבר בדיוק.
    הזוי שסוזוקי לא שיפרו את הרכיב, אחרי שבדקתי כמה כלים עם רעש ורעידות משמעותיות מהקלאצ' זה אולי הסיבה המרכזית שירדתי ממנו כמשומש.
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 09-07-2018 בשעה 10:35.

  11. #11
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    לא מכיר ויסטורם, אבל טיפ אחד חשוב..
    ברכב בסביבות 10 שנים, גם עם רוצים מעל המחירון שווה כל שקל כלי שמור עם מעט קילומטרים וכזה שרואים שהבעלים התיחס בכבוד ואהבה לכלי.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    13
    האם ויסטרום 650 מעל 100k ק"מ זה סביר או העדיפות להימנע ?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי יוסי. צפיה בהודעה
    האם ויסטרום 650 מעל 100k ק"מ זה סביר או העדיפות להימנע ?
    כעיקרון, כל עוד האופנוע שמור ונרכב רגוע (אין לך דרך לבדוק את זה) - מנוע של ויסטרום יכול להגיע גם ל-300 אלף.
    יש הרבה רכיבים אחרים, שיתבלו לפני וידרשו שיפוץ או החלפה.
    בכלי עם 100 אלף, סביר להניח שיש כבר בלאי מורגש במתלים ובמיסבים השונים. אם הכלי גם זקן (מעל 7-8 שנים) - כנראה גם חלקי הגומי (סעפות יניקה, צנרות דלק וכו') כבר עייפים.

    ככלל, מה שהכי חשוב בקניית אופנוע משומש זה המצב בפועל, ולא היד, הק"מ או השנתון.
    עם זאת, סטטיסטית - אופנוע שמור ומטופל עם יד נמוכה וק"מ נמוך יהיה לרוב במצב טוב יותר מאופנוע שחצה את רף ה-100 אלף.
    יש גם חשיבות לצורה שבה נצבר הקילומטראז' - נסיעות בינעירוניות ארוכות מקפיצות את הק"מ מהר, אבל הבלאי בתוואי זה נמוך משמעותית מרכיבה עירונית.

    רק כדי להמחיש כמה יכול להחזיק ויסטרום 1000 שנרכב רגוע בבין-עירוני ומטופל כראוי (לא סביר למצוא כזה בארץ). דו"ח 400 אלף מייל (600 אלף ק"מ) של בעלים קנדי.
    https://advrider.com/index.php?threa...strom.1136108/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    השינויים ב-1000 הגיעו לדעתי רק בדגם 2005, עם מחשב 24bit במקום 16 ניתן לזיהוי בקלות ע"י השלדה השחורה. באסה הכסופה הייתה יפה יותר
    את עניין סלסלת הקלאצ' הגרועה עם לא פתרו גם שנים אחרי, יש ביוטיוב סרטונים של ויסטרום דור חדש (2014+) עם סלסלאות שנראות (ומתבלות) אותו דבר בדיוק.
    הזוי שסוזוקי לא שיפרו את הרכיב, אחרי שבדקתי כמה כלים עם רעש ורעידות מזעזעות מהקלאצ' זה אולי הסיבה המרכזית שירדתי ממנו כמשומש.
    יכול להיות, באירופה הוי סטרום 1000 המשופר יצא ביחד עם ה650 ב2004

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    אפשר, יחסית קל כי הוא גדול וגבוהה, ומאד כדי כלכלית.
    תראה את הטבלת השוואה אחזקה ביחס למוסך:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post113985
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

אשכולות דומים

  1. רשת מטען לאופנוע
    על ידי יונתן57 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-01-2018, 21:48
  2. איך לטפל באדים במשקף אבק
    על ידי DAce בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-05-2017, 14:22
  3. מחפש המלצה למוסך לטיפול בויסטרום
    על ידי mrbig750 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-09-2016, 13:41
  4. מטען מצברים
    על ידי Dvir בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 23-06-2015, 22:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO