תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: טיפולים לSuzuki SV - כמה שאות

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    4. כן. בטח אם הגעת למועד הטיפול. למה לחסוך במשהו שיכול לסכן את תקינות המנוע? אלא אם כן,אתה עומד להחליף את הכלי ממש ממש בקרוב (אבל אז אתה סתם נבזה כלפי הבעלים הבאים של הכלי). לא מתכוון לחסוך שקל על האופנוע, אבל הסיכוי שיהיה צורך בכיוון שסתומים אחרי 24 אלף הוא קצת נמוך, ולכן השאלה אם אפשר לוותר על זה.
    5. כן. בטח אם הגעת למועד ההחלפה. למה לחסוך בכך? זו לא עלות גבוהה כ"כ. מוסך אחד אומר שכן צריך להחליף ומוסך אחר לא. לכן אני שואל אם צריך לפי מפרט היצרן.
    תשובות באדום

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    תשובות באדום
    לא שכנעת. עד מתי תמשוך את השסתומים ואת החלפת נוזל הבלם? עד 48,000?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    תשובות באדום
    אתה לא מתכוון לחסוך שקל אבל אתה מחפש לקנות חלקים בחול כי הם זולים יותר ושואל אם אפשר לדלג על אחת פעולות האחזקה היותר קריטיות למנוע.
    באמת לא שכנעת.
    טיפולים בחברה תמיד יהיו יקרים יותר, אם אין לך אחד כזה כדאי לך למצוא מוסך קבוע לטפל בו, אם הכלי חדש אז עדיף מוסך מורשה עם הסמכה לכלי שלך, מקום שתוכל לפנות אליו בשעת צרה ולדעת שדואגים לך. הקאצ' הוא, שלמקום כזה לא נכנסים עם מסננים ופילטרים שקנית באינטרנט בחצי מחיר.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לא הבנתי מה הבעיה עם לקנות חלקים מקוריים במחיר מוזל.
    זה לא מוריד מאיכות החלקים.

    בדיקת מרווחי שסתומים היא לא "אחת פעולות האחזקה היותר קריטיות למנוע",וגם אני לא מסכים עם ההפחדה של כרובי.
    לא שאני ממליץ לדלג על הבדיקה רק מציע לא להוציא את הדברים מפרופורציה.
    גם בסבירות גבוהה המרווחים יהיו בטווח.

    לעניין הבולמים - דחייה לא עושה נזק אבל מומלץ להחליף את השמן בזמן,זה יכול להשפיע על ההתנהגות של האופנוע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא הבנתי מה הבעיה עם לקנות חלקים מקוריים במחיר מוזל.
    זה לא מוריד מאיכות החלקים.

    בדיקת מרווחי שסתומים היא לא "אחת פעולות האחזקה היותר קריטיות למנוע",וגם אני לא מסכים עם ההפחדה של כרובי.
    לא שאני ממליץ לדלג על הבדיקה רק מציע לא להוציא את הדברים מפרופורציה.
    גם בסבירות גבוהה המרווחים יהיו בטווח.

    לעניין הבולמים - דחייה לא עושה נזק אבל מומלץ להחליף את השמן בזמן,זה יכול להשפיע על ההתנהגות של האופנוע.
    מחזק.

    יש מנועים שבהם השסתומים נוטים לברוח, ויש כאלה שלא. אני מניח שה-SV שייך לזן השני, אבל את זה עדיף לברר אצל בעלי SV/ויסטרום שעשו מעל 100 אלף ק"מ וצברו סטטיסטיקה.
    בכל מקרה, כדי שייגרם נזק למנוע - השסתומים צריכים לחרוג משמעותית מהטווח, ולהיות במצב הזה אלפי ועשרות אלפי קילומטרים. אני מאמין שאף SV לא יגיע לזה לפני שהוא מגיע ל-80 אלף ק"מ - זה די הסטנדרט היפאני.
    דוגמאות: בכלים כמו ZZR-ים, VFR-ים ואפילו MT-09 המכונאים בד"כ לא טורחים לפתוח את המכסה ב-40K, כי הם יודעים מראש ששום דבר לא בורח שם.
    כמובן, שאם הלקוח מתעקש לשלם - סבבה, אבל אם הוא מנסה לחסוך, אז בהחלט אפשר לוותר על הבדיקה.
    דוגמא הפוכה: בדוקאטי (לפחות במנוע 1100) - השסתומים בורחים בעקביות, וכדי להימנע מפתיחה כל 12K אני מראש שם בטיפול 24 את שסתומי הפליטה קצת מעל הטווח התקין, בידיעה שעד הטיפול 24 הבא הם יירדו לקצה הטווח התחתון.


    לגבי נוזל הבלם... לא קריטי, אבל פאק, תחליף. זה גרושים.
    החלפות תדירות של נוזל הבלם יישמרו על הרגש בברקסים, ומניסיוני - יאריכו את חיי הגומיות הקאליפרים. כנ"ל לגבי שמן במזלג - אולי לא עכשיו, אבל ב-36K תחליף. מבטיח לך שתישפך לך מהמזלג ג'יפה שחורה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי נוזל הבלם... לא קריטי, אבל פאק, תחליף. זה גרושים.
    החלפות תדירות של נוזל הבלם יישמרו על הרגש בברקסים, ומניסיוני - יאריכו את חיי הגומיות הקאליפרים. כנ"ל לגבי שמן במזלג - אולי לא עכשיו, אבל ב-36K תחליף. מבטיח לך שתישפך לך מהמזלג ג'יפה שחורה.
    שוב אני מדגיש - אין לי בעיה להחליף נוזל בלמים או נוזל בולמים או כל מה שצריך אם זה מופיע במפרט הטיפולים. מוסך אחד אמר לי שלא צריך ומוסך אחד אמר שכן. סך הכל מחפש תשובה גורפת.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    שוב אני מדגיש - אין לי בעיה להחליף נוזל בלמים או נוזל בולמים או כל מה שצריך אם זה מופיע במפרט הטיפולים. מוסך אחד אמר לי שלא צריך ומוסך אחד אמר שכן. סך הכל מחפש תשובה גורפת.
    ואם זה לא מופיע במפרט הטיפולים - אז לא תחליף לעולם?
    אתה צריך להבין: הספר של האופנוע לא ניתן משמיים במעמד הר סיני.
    זה סה"כ מדריך שמסביר מה על הרוכב הממוצע, שעושה שימוש ממוצע לעשות, כדי לשמור על האופנוע במצב תקין (ולסיים את תקופת האחריות ללא תקלות).
    מכאן, לך כבעלים יש את היכולת "להגדיל ראש".
    אם אתה רוכב הרבה בעומסי תנועה, בחום של הקיץ הישראלי - צמצם מרווחי החלפת שמנים.
    אם אתה רוכב ספורטיבי - וודא שנוזל הבלם והשמן בפרונט תמיד טריים.
    גרז כבלים מדי פעם כדי שתפעול האופנוע יישאר קליל ונעים.
    אם אתה רוכב בנגב, עם כמויות חול גדולות באוויר - צמצם מרווחי החלפת פילטר אויר.

    למיטב זכרוני, רוב הספרים דורשים החלפת נוזל בלם אחת לשנתיים.
    רוב הספרים לא אומרים כל כמה זמן להחליף שמן בפרונט. דוקאטי לדעתי דווקא מציינים שיש להחליף אחת ל-36 אלף.
    מכאן - זאת החלטה שלך.
    נוזל בלם שעבר 24 אלף כבר ממש לא חדש, גם אם עדיין שמיש. כנ"ל שמן בפרונט. הדגרדציה שלהם היא תוצאה של רכיבה וזמן, בין אם יש בספר דרישה להחליפם או לא.
    אז למה לא לחדש את הנוזלים, ולדעת שהם תמיד טריים?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא הבנתי מה הבעיה עם לקנות חלקים מקוריים במחיר מוזל.
    זה לא מוריד מאיכות החלקים.

    בדיקת מרווחי שסתומים היא לא "אחת פעולות האחזקה היותר קריטיות למנוע",וגם אני לא מסכים עם ההפחדה של כרובי.
    לא שאני ממליץ לדלג על הבדיקה רק מציע לא להוציא את הדברים מפרופורציה.
    גם בסבירות גבוהה המרווחים יהיו בטווח.

    לעניין הבולמים - דחייה לא עושה נזק אבל מומלץ להחליף את השמן בזמן,זה יכול להשפיע על ההתנהגות של האופנוע.
    הפחדה? הגזמת.
    לא אני כתבתי "שזו פעולת אחזקה קריטית למנוע". אתה כתבת זאת.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. טיפולים ל 250 4t
    על ידי Spider27 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2017, 08:53
  2. קיט טיפולים מקורי ולא מקורי לx evo
    על ידי scott12 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-06-2017, 10:45
  3. סדרה 500 של הונדה,עלות טיפולים ומרווחי טיפולים
    על ידי Ybe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 14:18
  4. מבקש עזרה מחפש מניפולד לsuzuki dre650 1995
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 11:15
  5. ספר טיפולים
    על ידי eyald בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 10:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO