
נכתב במקור על ידי
Tribalmistyc2
הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
אז בבקשה תפסיק לקשקש.
בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.
כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
בכולם טעו בכמות השמן..?
כנראה מאוד שלא.
הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.
זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.
המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.
טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.
בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).