לא מכיר את החשמלי אבל היה לי אקסבו 250 תענוג. ה400 לא רחוק במחיר יד2 אולי כדאי לקחת אותו
שלום לכולם,
מתלבט בתקציב של 16,000 לכלי יד שניה שיוכל לקחת ולהחזיר אותי לעבודה בכבוד.
מדובר על נסיעה של כ8-10 קילומטר עם שיפועים כיאה לירושלים. צור הדסה לתלפיות מי שמכיר.
ראש בראש האם היתרונות וחסרונות של החשמלי שווים את הקניה או ללכת על בטוח עם xevo?
הייתי שמח לשמוע אם יש למישהו נסיון עם הבליז.
תודה רבה.
לא מכיר את החשמלי אבל היה לי אקסבו 250 תענוג. ה400 לא רחוק במחיר יד2 אולי כדאי לקחת אותו
לא מכיר את הבליץ,
אבל היה אותו לשליח פיצה בצומת פת (ירושלים) שלא ממש התלהב ממנו. היה סוחב לו בקושי בעליות של גילה.
חזר למובי אחרי כמה חודשים.
אם תרצה טלפון שלו, בכיף.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
לא ממליץ על חשמליים בכלל, הם חלשים יותר ולא נפוצים, יכול להיות בעייתי מבחינת חלקים, תיקונים, אמינות, אחזקה, וכו. יש להם יתרון של שליחויות פיצה, כיוון שהם נותנים תמורה טובה למרחקים קצרים. אבל רק בזה הם טובים בעיקר.
לא היה לי אקס איבו, אני מתכנן לקחת אחד כזה בעצמי. אני שומע רק דברים טובים על אקס איבו, וזה בהחלט קטנוע אמין וטוב.
לך על אקס איבו, יש לו שם חזק.
בליז בעייתי בהמון רמות...
אני מתפלא שמצליחים לשכנע אנשים לקנות אותו, זו ממש רמאות.
מנוע חלש לעומת בעירה פנימית
אין מקום אכסון
יש לו בעיות
פלסטיקה מתפרקת מהר.
מכיר מישהו שהיה לו כזה ולא הפסיק לקלל.
לגבי xevo 400 קטנוע מעולה, אין בעיות אבל אם אתה בסגת ה 400 הייתי הולך על xmax מסיבה עיקרית, יש כאלו יותר על הכביש, המנוע בשוק מתחילת שנות ה 2000 ולכן יש יותר חלקים לתיקון וכו'.
אם אתה בסגת ה 250 (מה שאני ממליץ) אז רק xevo. עם טיפול נכון הוא גם עובר את ה 400 אלף (תסתכל ביוטיוב) - quasar מנוע ממש אמין.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 10-07-2018 בשעה 23:32.
טוב אז אחרי הסיסמאות על החשמלי, קצת תכל'ס:
ראש בראש ה XEVO קטנוע טוב יותר, איכותי יותר...פשוט יותר.
רק מה, גם העלויות יותר.
הדלק עולה יותר, הביטוח עולה יותר, והטיפולים עולים הרבה יותר.
הבליץ הוא כלי פשוט ביותר מבחינה מכאנית ומערכות שלמות שקיימות ב-XEVO פשוט לא קיימות בבליץ כי אין בהן צורך.
לדוגמה: אין מערכת קרור (רדיאטור, צנרת, נוזל, תרמוסטט) אין וריאטור, אין מערכת דלק, אין גיר, במנוע החשמלי חלק נע אחד לעומת עשרות בבנזין וכך הלאה.
ה-XEVO ידוע ככלי מוצלח אך העליונות על בליץ היא בעיקר כי הבליץ הוא קטנוע סיני על לכל המשתמע מכך. איכות זה לא הקלף שלו.
מה שהוא כן נותן זו נסיעה שקטה ורגועה ובעלויות מינימליות. ההפרש השנתי מול בנזין מצטבר לסכום משמעותי.
מבחינת אמינות, זמינות חלפים ושאר הקשקושים שנזרקו פה - יש יבואן מסודר וטוב. נמכרו מאות אם לא אלפי כלים וקל מאוד למצוא ולדבר עם בעלים של אחד לקבל חו"ד.
מבחינת טווח נסיעה אין שום בעיה גם האח הקטן של ה-6000 יגמע זאת ללא בעיה.
שורה תחתונה שאל את עצמך מה זה בדיוק אומר "לקחת ולהחזיר אותי לעבודה בכבוד" ותקבל תשובה. קטנוע 250 קלאסי שימושי רועש ויקר יחסית לתחזוקה או קטנוע חשמלי שקט,יעיל וחסכוני.
בהצלחה!
כשמדובר במרחקים כל כך קצרים הייתי מוסיף קצת (או מוצא יד שניה טרי) וקונה קטנוע 125 מפנק וחסכוני בדלק ביטוח ותחזוקה כמו הונדה pcx125 למשל (18,700)
או אחד מחבריו המעט זולים יותר. לא ניראה לי שתהיה להם בעייה לשנע אותך במהירות סבירה במעלה עלייה ירושלמית כזו או אחרת.
המנועים הללו לא שורפים ולא זורקים שמן בשום צורה.
הזריקת שמן (כביכול) זה בגלל הpcv וזה טבעי.
לא טיפלו בהם כמו שצריך ולכן היו תוצאות של פליטת שמן (שקיימות עד היום).
אני מכיר 3 אנשים עם הקטנוע הזה ספציפית (400) ואפס בעיות.
Sent from my MI 5X using Tapatalk