תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: X-evo VS Blitz 6000

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מטפל באחד כזה כבר כמה חודשים.
    מכניס 1.2 (250cc) והוא לא יורק ולא רגע.

    מאז שהפסקתי לקחת אותו למוסכים (הפסקתי להתעצל) הוא לא יורק טיפה של שמן.

    וכן ממלאים יותר בדיוק בגלל החשיבה הפגומה הזו שהציינת, לא ככה הונדס המנוע הזה - החשיבה/עשייה הזו פוגמת בתפקוד שלו.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
    אז בבקשה תפסיק לקשקש.

    בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.

    כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
    כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
    בכולם טעו בכמות השמן..?
    כנראה מאוד שלא.

    הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
    מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.

    זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
    כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.

    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.

    בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
    אז בבקשה תפסיק לקשקש.

    בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.

    כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
    כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
    בכולם טעו בכמות השמן..?
    כנראה מאוד שלא.

    הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
    מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.

    זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
    כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.

    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.

    בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).
    אז ככה:

    1. למוסכניקים יש בעיה עם המנועים האלו בארץ וממלאים יותר שמן (quasar/master).
    2. כבר רשמתי לך שאני מכיר 3 אנשים עם קטנוע כזה והוא נוסע יפה בלי בעיות בכלל.
    3. רשמתי גם שכל המנועים עושים את אותה הפעולה פשוט המנוע הזה רגיש יותר.
    4. תסתכל על c650GT - נסעתי על חדש כזה כ 1000 קילומטר לפני כמה חודשים וגם הוא שפך אז הבעיה הזו לא "נפוצה" רק במאסטר.
    מעבר לכך שהוא עבר טיפול שלאחר חורף אז הייתה בעיה בכמות שמן שהכניסו (החברה הודתה בזה).

    5. והכי חשוב:
    בכלל המלצתי על xmax 400 בגלל היותו במספר גדול יותר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    .
    אתה ממש טועה.. המנוע הכי מוצלח שהגיע מבית פיאג'ו זה 50 סמ"ק דו"פ מקורר אויר, הטייפון שלי עם 110 אלף ק"מ מקוריים יעיד על זה(עד השיפורים).

    עכשיו בעניין האקסבו, אני נוסע עליו כבר 4-5 חודשים בערך שבזמן הזה עשיתי 14 אלף קילומטר יכול להעיד שלא ראיתי עד היום אקסבו שלא שורף שמן. גם נפלט לאגזוז וגם נפלט לפילטר, הרי זה ידוע שאם יש לך אקסבו יש לך בקבוק שמן בבגז', ממש מזכיר לי דו"פ... כמה שתסע על סל"ד גבוהה יותר ליותר זמן תשרוף יותר שמן, אז מומלץ כל כמה ימים לבדוק שמן וכל איזה שבועיים לבדוק אם יש שמן בבית הפילטר, אפילו יש גישה נוחה לרוקן את השמן כי פיאג'ו ידעו שזה מה שיהיה.

    עם כל זה הוא קטנוע מדהים ואני ממש מרוצה ממנו, הגובה שלי 1.85מ' ואני מרגיש שקצת צפוף לי מבחינת תנוחת הישיבה.
    רק צריך לדאוג לו קצת יותר מאחרים וכשאתה בודק אופנוע יד שניה תבקש שהאופנוע יהיה קר או תן לו לעמוד לפחות רבע שעה ותבדוק מפלס שמן, אם יש מספיק שמן זה יכול להעיד לך אם המוכר דואג לקטנוע.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי edgaroviz צפיה בהודעה
    אתה ממש טועה.. המנוע הכי מוצלח שהגיע מבית פיאג'ו זה 50 סמ"ק דו"פ מקורר אויר, הטייפון שלי עם 110 אלף ק"מ מקוריים יעיד על זה(עד השיפורים).
    שכחת את הווספה הקלאסית.

אשכולות דומים

  1. למכירה מגף שטח THOR BLITZ
    על ידי JohnnyDee בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-01-2018, 14:00
  2. למכירה בליץ 6000
    על ידי crazyclown בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-11-2017, 15:39
  3. מבקש חוות דעת בעניין בליץ 6000
    על ידי miki בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 06-01-2017, 12:04
  4. למכירה blitz 3000
    על ידי door2005 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2016, 13:40
  5. קטנוע לרוכב מתחיל a1 עד 6000 ש"ח
    על ידי ldnz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 21:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO