ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
אז בבקשה תפסיק לקשקש.

בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.

כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
בכולם טעו בכמות השמן..?
כנראה מאוד שלא.

הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.

זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.

המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.

בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).
אז ככה:

1. למוסכניקים יש בעיה עם המנועים האלו בארץ וממלאים יותר שמן (quasar/master).
2. כבר רשמתי לך שאני מכיר 3 אנשים עם קטנוע כזה והוא נוסע יפה בלי בעיות בכלל.
3. רשמתי גם שכל המנועים עושים את אותה הפעולה פשוט המנוע הזה רגיש יותר.
4. תסתכל על c650GT - נסעתי על חדש כזה כ 1000 קילומטר לפני כמה חודשים וגם הוא שפך אז הבעיה הזו לא "נפוצה" רק במאסטר.
מעבר לכך שהוא עבר טיפול שלאחר חורף אז הייתה בעיה בכמות שמן שהכניסו (החברה הודתה בזה).

5. והכי חשוב:
בכלל המלצתי על xmax 400 בגלל היותו במספר גדול יותר.

Sent from my MI 5X using Tapatalk