עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: X-evo VS Blitz 6000

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    המנועים הללו לא שורפים ולא זורקים שמן בשום צורה.
    הזריקת שמן (כביכול) זה בגלל הpcv וזה טבעי.
    לא טיפלו בהם כמו שצריך ולכן היו תוצאות של פליטת שמן (שקיימות עד היום).

    אני מכיר 3 אנשים עם הקטנוע הזה ספציפית (400) ואפס בעיות.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

    איזה סוג של טיפול מונע גורם למנוע לא לזרוק שמן?
    pcv קיים בכל מנוע 4 פעימות לא?

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    איזה סוג של טיפול מונע גורם למנוע לא לזרוק שמן?
    pcv קיים בכל מנוע 4 פעימות לא?
    טיפול מונע ?
    כן קיים 1 כזה אני מתפלא שעם הידע שלך אתה לא מודע לו.

    אבל הטיפול הנורמטיבי הוא להכניס את כמות השמן שרשום במדויק.

    לגבי שאלתך, כל המנועים שופכים שמן, גם ברכב תשנה את הספוג לצבע בהיר ותראה שאחרי X קילומטר אתה חייב לשטוף אותו (בעיקר בגלל שמכניסים שמן בכמות גדולה יותר).
    לגבי אופנועים, כל המנועים משנות השמונים (4) הם בשיטת pcv כל מה שצריך לעשות הוא לדייק.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    טיפול מונע ?
    כן קיים 1 כזה אני מתפלא שעם הידע שלך אתה לא מודע לו.

    אבל הטיפול הנורמטיבי הוא להכניס את כמות השמן שרשום במדויק.

    לגבי שאלתך, כל המנועים שופכים שמן, גם ברכב תשנה את הספוג לצבע בהיר ותראה שאחרי X קילומטר אתה חייב לשטוף אותו (בעיקר בגלל שמכניסים שמן בכמות גדולה יותר).
    לגבי אופנועים, כל המנועים משנות השמונים (4) הם בשיטת pcv כל מה שצריך לעשות הוא לדייק.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אין טיפול מונע,אולי פלאש.

    זה לא שייך למפלס (זה נכון שזה יכול להיות בגלל מפלס אבל פה זה סדרתי),יתכן שבמוסך היו שמים יותר מידי בכוונה כי היו יודעים שהרבה הולך לצאת.
    תסתכל בהזדמנות על הקצה האחורי של המכסה וריאטור,לי אישית מכסים נקיים באזור הזה היו מחזה נדיר.

    ברכבים אין מסנני ספוג והPCV נינקים לפני ולא עוברים דרך המסנן,גם לא נינק שמן רק אדים.
    שמן לא אמור להגיע לשרפה הוא מזהם והורס את הממיר הקטליטי.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין טיפול מונע,אולי פלאש.

    זה לא שייך למפלס (זה נכון שזה יכול להיות בגלל מפלס אבל פה זה סדרתי),יתכן שבמוסך היו שמים יותר מידי בכוונה כי היו יודעים שהרבה הולך לצאת.
    תסתכל בהזדמנות על הקצה האחורי של המכסה וריאטור,לי אישית מכסים נקיים באזור הזה היו מחזה נדיר.

    ברכבים אין מסנני ספוג והPCV נינקים לפני ולא עוברים דרך המסנן,גם לא נינק שמן רק אדים.
    שמן לא אמור להגיע לשרפה הוא מזהם והורס את הממיר הקטליטי.
    אני מטפל באחד כזה כבר כמה חודשים.
    מכניס 1.2 (250cc) והוא לא יורק ולא רגע.

    מאז שהפסקתי לקחת אותו למוסכים (הפסקתי להתעצל) הוא לא יורק טיפה של שמן.

    וכן ממלאים יותר בדיוק בגלל החשיבה הפגומה הזו שהציינת, לא ככה הונדס המנוע הזה - החשיבה/עשייה הזו פוגמת בתפקוד שלו.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 11-07-2018 בשעה 23:13.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מטפל באחד כזה כבר כמה חודשים.
    מכניס 1.2 (250cc) והוא לא יורק ולא רגע.

    מאז שהפסקתי לקחת אותו למוסכים (הפסקתי להתעצל) הוא לא יורק טיפה של שמן.

    וכן ממלאים יותר בדיוק בגלל החשיבה הפגומה הזו שהציינת, לא ככה הונדס המנוע הזה - החשיבה/עשייה הזו פוגמת בתפקוד שלו.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
    אז בבקשה תפסיק לקשקש.

    בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.

    כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
    כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
    בכולם טעו בכמות השמן..?
    כנראה מאוד שלא.

    הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
    מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.

    זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
    כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.

    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.

    בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שמן באזור הפילטר אוויר זה דבר תקין לחלוטין. מה לעשות שאדי שמן עולים מהנשם כדי להשרף שם? זה בדיוק תפקידו. חלק מהאדים הללו הופך חזרה לשמן נוזלי ומלכלך את תיבת האוויר.
    ברור שאם הכמויות הן מוגזמות יש תקלה.
    באקסאיבו (250) יש בעיה מוכרת שמכונאים לא יודעים למדוד נכון (המדידה היא כשהמדיד מוברג עד הסוף, בניגוד לחלק מהקטנועים האחרים) וממלאים יותר מדי שמן.
    בלי קשר,
    לך לחניית קטנועים ממוצעת והבט על צינורית הניקוז של תיבת האוויר. מבטיח לך שביותר מחצי מהם (שאינם חדשים) תראה סימני הזעה רציניים.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    שאלת הטווח היא קריטית באופנוע חשמלי אז בוא נתחיל לדייק במספר הקילומטירים ביום עם האופנוע כאשר צור הדסה-תלפיות זה ממש לא 8-10 קילומטרים. את הבליץ אני לא מכיר אבל את ה xevo מצוין. יש לכלי מחלה של תושבת מנוע סביב 40 אלף קילומטר (לפעמים יותר) זה עוד אלף שקל השקעה כך שהייתי בודק ומשכלל.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    שמן באזור הפילטר אוויר זה דבר תקין לחלוטין. מה לעשות שאדי שמן עולים מהנשם כדי להשרף שם? זה בדיוק תפקידו. חלק מהאדים הללו הופך חזרה לשמן נוזלי ומלכלך את תיבת האוויר.
    ברור שאם הכמויות הן מוגזמות יש תקלה.
    באקסאיבו (250) יש בעיה מוכרת שמכונאים לא יודעים למדוד נכון (המדידה היא כשהמדיד מוברג עד הסוף, בניגוד לחלק מהקטנועים האחרים) וממלאים יותר מדי שמן.
    בלי קשר,
    לך לחניית קטנועים ממוצעת והבט על צינורית הניקוז של תיבת האוויר. מבטיח לך שביותר מחצי מהם (שאינם חדשים) תראה סימני הזעה רציניים.
    אתה מסלף את הדברים.

    תפקידו של הנשם הוא לשלוח גזים רעילים ואדי שמן לשרפה חוזרת,זו הסיבה שהנשם מחובר לתיבת האוויר.
    המנוע מושך פנימה את שני אלו,הם נשרפים וזה מקטין את הנזק לסביבה.

    אדי שמן הם לא שמן נוזלי,שמן שמטפטף החוצה מעיד על כמות גדולה ולא נוצר מעיבוי.
    זה פשוט שמן מנוע שעולה למעלה.
    חלק ממנו גם חודר לשרפה דרך הרינגים והחלק שנותר נינק לשרפה עם האדים.
    אם זה באמת היה תקין,היינו רואים את זה גם במנועים חדשים ולא היינו צריכים לחפש קטנועים ישנים.

    אז בבקשה..
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 12-07-2018 בשעה 12:02.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אז בכיף,
    חלק מאדי השמן מתקרר בתיבת האוויר והופך חזרה לשמן.
    לא כמות גדולה אבל מספיק כדי למלא את הצינורית ניקוז פעם בהרבה זמן.
    מסכים איתך שברוב הקטנועים הנוזלים מדובר בעודף שמן או תקלה.

  10. #25
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    רכבתי על הבליץ 600 במשך שבועיים בשליחויות.
    לא ממליץ עליו. כבד מאוד (אם נפל תשאיר אותו למות שם), טוחן את הסוללה (אל תחשוב אפילו לעבור את ה80 קמ"ש), לא גמיש כמו קטנוע עם מנוע בעירה פנימית (אלה שבדרך כלל בשליחויות), לוקח הרבה זמן לטעון (מאוד לא פרקטי לשליחויות שכל הזמן נוסעים), תגובה איטית למצערת (בעיקר בתחילת הנסיעה).
    המסעדה אמרה שתפסיק להשתמש בהם מהסיבות האלה.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    15
    תודה רבה לכולם.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדיון הוא על 400 סמ"ק לא על ה 250 סמ"ק.
    אז בבקשה תפסיק לקשקש.

    בפעם ה -2,זריקת שמן לאירבוקס לא שייכת למפלס,זה נכון שמפלס אובר גם יכול לגרום לזה אבל לא זו הסיבה ולצערי לא גילית כלום על ידי זה שאתה ממלא כמות נכונה.

    כי מדובר בתופעה נפוצה מידי בשביל שזה יהיה מקרי או עקב טעות מפלס.
    כמעט אם לא כל הקטנועים עם מנוע המאסטר של פיאג'יו,שלי אישית יצא לראות זרקו כמויות יפות של שמן לתיבת האוויר.
    בכולם טעו בכמות השמן..?
    כנראה מאוד שלא.

    הסיבה האמיתית היא בעיה באטימה ברמת בוכנה רינגים או צילינדר שגורם לגזים להעיף שמן כלפי מעלה מהאגן.
    מקורה יכולה להיות בבוצה או בשחיקה וזה אני מניח,בגלל השכיחות "פאק" תכנוני.

    זה גם נפוץ בגרסת ה 250 סמ"ק כמו שכבר דיברנו בעבר בפוסט כלשהו.
    כנראה שייקח לקטנוע שלך זמן ואולי גם לא.

    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    טוב,לא הגיוני שבכלל לא אבל ע"פ המדיד לא נראה שנשרף שמן בין הטיפולים,גם אם מעמיסים על המנוע.

    בכל אופן רשמת שיש טיפול מונע - אשמח לדעת מה הטיפול המונע שגורם לאטימה ברמה המדוברת לחזור למצב התקין,מבלי לפתוח את המנוע (אלא אם מדובר בבוצה,שגם זה לא תמיד נפתר ללא התערבות כירורגית).
    אז ככה:

    1. למוסכניקים יש בעיה עם המנועים האלו בארץ וממלאים יותר שמן (quasar/master).
    2. כבר רשמתי לך שאני מכיר 3 אנשים עם קטנוע כזה והוא נוסע יפה בלי בעיות בכלל.
    3. רשמתי גם שכל המנועים עושים את אותה הפעולה פשוט המנוע הזה רגיש יותר.
    4. תסתכל על c650GT - נסעתי על חדש כזה כ 1000 קילומטר לפני כמה חודשים וגם הוא שפך אז הבעיה הזו לא "נפוצה" רק במאסטר.
    מעבר לכך שהוא עבר טיפול שלאחר חורף אז הייתה בעיה בכמות שמן שהכניסו (החברה הודתה בזה).

    5. והכי חשוב:
    בכלל המלצתי על xmax 400 בגלל היותו במספר גדול יותר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המנוע המוצלח ביותר של פיאג'יו הוא הלידר (ארבע פעימות 125-200).
    זה מנוע נורא אמין שלא אוכל שמן בכלל.

    .
    אתה ממש טועה.. המנוע הכי מוצלח שהגיע מבית פיאג'ו זה 50 סמ"ק דו"פ מקורר אויר, הטייפון שלי עם 110 אלף ק"מ מקוריים יעיד על זה(עד השיפורים).

    עכשיו בעניין האקסבו, אני נוסע עליו כבר 4-5 חודשים בערך שבזמן הזה עשיתי 14 אלף קילומטר יכול להעיד שלא ראיתי עד היום אקסבו שלא שורף שמן. גם נפלט לאגזוז וגם נפלט לפילטר, הרי זה ידוע שאם יש לך אקסבו יש לך בקבוק שמן בבגז', ממש מזכיר לי דו"פ... כמה שתסע על סל"ד גבוהה יותר ליותר זמן תשרוף יותר שמן, אז מומלץ כל כמה ימים לבדוק שמן וכל איזה שבועיים לבדוק אם יש שמן בבית הפילטר, אפילו יש גישה נוחה לרוקן את השמן כי פיאג'ו ידעו שזה מה שיהיה.

    עם כל זה הוא קטנוע מדהים ואני ממש מרוצה ממנו, הגובה שלי 1.85מ' ואני מרגיש שקצת צפוף לי מבחינת תנוחת הישיבה.
    רק צריך לדאוג לו קצת יותר מאחרים וכשאתה בודק אופנוע יד שניה תבקש שהאופנוע יהיה קר או תן לו לעמוד לפחות רבע שעה ותבדוק מפלס שמן, אם יש מספיק שמן זה יכול להעיד לך אם המוכר דואג לקטנוע.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי edgaroviz צפיה בהודעה
    אתה ממש טועה.. המנוע הכי מוצלח שהגיע מבית פיאג'ו זה 50 סמ"ק דו"פ מקורר אויר, הטייפון שלי עם 110 אלף ק"מ מקוריים יעיד על זה(עד השיפורים).
    שכחת את הווספה הקלאסית.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי edgaroviz צפיה בהודעה
    אתה ממש טועה.. המנוע הכי מוצלח שהגיע מבית פיאג'ו זה 50 סמ"ק דו"פ מקורר אויר, הטייפון שלי עם 110 אלף ק"מ מקוריים יעיד על זה(עד השיפורים).

    עכשיו בעניין האקסבו, אני נוסע עליו כבר 4-5 חודשים בערך שבזמן הזה עשיתי 14 אלף קילומטר יכול להעיד שלא ראיתי עד היום אקסבו שלא שורף שמן. גם נפלט לאגזוז וגם נפלט לפילטר, הרי זה ידוע שאם יש לך אקסבו יש לך בקבוק שמן בבגז', ממש מזכיר לי דו"פ... כמה שתסע על סל"ד גבוהה יותר ליותר זמן תשרוף יותר שמן, אז מומלץ כל כמה ימים לבדוק שמן וכל איזה שבועיים לבדוק אם יש שמן בבית הפילטר, אפילו יש גישה נוחה לרוקן את השמן כי פיאג'ו ידעו שזה מה שיהיה.

    עם כל זה הוא קטנוע מדהים ואני ממש מרוצה ממנו, הגובה שלי 1.85מ' ואני מרגיש שקצת צפוף לי מבחינת תנוחת הישיבה.
    רק צריך לדאוג לו קצת יותר מאחרים וכשאתה בודק אופנוע יד שניה תבקש שהאופנוע יהיה קר או תן לו לעמוד לפחות רבע שעה ותבדוק מפלס שמן, אם יש מספיק שמן זה יכול להעיד לך אם המוכר דואג לקטנוע.
    אתה מדבר על 400 או 250?

אשכולות דומים

  1. למכירה מגף שטח THOR BLITZ
    על ידי JohnnyDee בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-01-2018, 14:00
  2. למכירה בליץ 6000
    על ידי crazyclown בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-11-2017, 15:39
  3. מבקש חוות דעת בעניין בליץ 6000
    על ידי miki בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 06-01-2017, 12:04
  4. למכירה blitz 3000
    על ידי door2005 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2016, 13:40
  5. קטנוע לרוכב מתחיל a1 עד 6000 ש"ח
    על ידי ldnz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 21:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO