עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: התלבטות בין אופנועי כביש - ימאהה, קווסאקי, ק.ט.מ

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20

    התלבטות בין אופנועי כביש - ימאהה, קווסאקי, ק.ט.מ

    צהריים טובים לכולם.
    יש לי רישיון לאופנוע כבר שבע שנים, ובשנתיים האחרונות אני רוכב על ימאהה R3.

    בחודש האחרון אני מתלבט לגבי קניית כלי חדש, וחשבתי על שלוש אפשרויות:
    1) לשדרג לימאהה R3 - אותו אופנוע, שנתון חדש
    2) לעבור לקווסאקי נינג'ה 400
    3) לעבור לק.ט.מ. RC390

    רציתי לשאול אם מישהו רכב מעולם על אחד משלושת הכלים, ויוכל לתת המלצות מי מהשלושה הכי כדאי.
    הנקודות שהכי חשובות לי, לפי הסדר, הן:
    1) אמינות - לא רוצה לראות מוסך מעבר לתחזוקה השוטפת
    2) ביצועים - מהירות סופית, תאוצה, התנהגות בפניות, בלמים, בולמים
    3) סחירות - אובדן ערך, שווי שוק, רמת ביקוש

    חוץ מזה, אם מישהו מכיר או חווה בעיות או תקלות עם אחד הכלים האלו, אשמח לשמוע.
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    הבחירה קצת מוזרה...
    אחרי שנתיים על R3 לא מדגדג לך לעבור לאופנוע בגודל מלא? יש שפע כלי 600 היום בשוק, שחלקם נותנים תמורה עדיפה לכסף מאשר אופנועי 400.
    אם כבר אתה מוגבל לאופנוע A1 - הייתי הולך על SV מוגבל, MT-07 טרייסר מוגבל או הונדה CBR500.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבחירה קצת מוזרה...
    אחרי שנתיים על R3 לא מדגדג לך לעבור לאופנוע בגודל מלא? יש שפע כלי 600 היום בשוק, שחלקם נותנים תמורה עדיפה לכסף מאשר אופנועי 400.
    אם כבר אתה מוגבל לאופנוע A1 - הייתי הולך על SV מוגבל, MT-07 טרייסר מוגבל או הונדה CBR500.

    קצת מוגבל תקציבית - מעדיף לא לעבור את ה45 אלף בקניה.
    אבל נניח ולקחתי אופנוע A, אשמח לעזרתך:

    אני לא מחפש נייקד - רוב הנסיעות שלי בבין עירוני ואני מחפש מהירות סופית גבוהה
    ולא מחפש אדוונצ'ר - גדולים ומגושמים לי מדי

    אפשרויות שחשבתי עליהן בA:
    נינג'ה 650 - אותו מנוע של הורסיס, שקראתי בפורום שרשור או שניים על מנועים מתפוצצים שלהם
    הונדה CBR650F - לא מכיר בכלל

    תוכל לספר לי על האופנועים האלו משהו ? (שלא רשום באינטרנט - ניסיון אישי)
    או לחלופין, רעיונות אחרים שלא חשבתי עליהם?

  4. #4
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    הRC390 לא ייתן לך מהירות סופית גבוהה יותר. (היא עומדת בסביבות ה175 קמ"ש, הr3 יגיע ליותר מזה)
    מלבד זאת הוא עולה בשאר הפרמטרים על המתחרים שהזכרת.

    הוא היחיד עם מזגל קדמי הפוך. ובקוטר העבה מכולם. (43 מ"מ)
    הוא בעל הדיסק הקדמי הגדול מכולם 320 מ"מ. וכמובן היחיד עם אופציה לניתוק ABS
    הוא בעל הצמיגים בעלי האופי היותר ספורטיבי מהמתחרים. מצלר m5. והצמיג האחורי רחב יותר מהמתחרים שהזכרת ( רוחב 150)
    הוא יאיץ משמעתית חזק יותר מהמקום. יש לו כ3 סוסים יותר, שמגיעים מוקדם יותר, כבר ב9,000 סל"ד, על משקל נמוך יותר.
    הוא בעל מרווח הטיפולים הגדול ביותר (כל 7.5 קטן כל 15 גדול)

    נוסף לכך הוא המאובזר ביותר, מחשב דרך, תאורת לד, מצערת חשמלית, סליפר קלאץ', ידיות מתכווננות, ועוד.

    ואם כל זה לא מספיק, אז הוא גם הזול מביניהם.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    sv מוגבל מגיע ל 180. sv פתוח מגיע ל 210. אני חושב שזה מספיק להרבה אנשים.. הרוח לא כזה מפריעה אם יש לך קסדה קלה וספורטיבית

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי tanin צפיה בהודעה
    sv מוגבל מגיע ל 180. sv פתוח מגיע ל 210. אני חושב שזה מספיק להרבה אנשים.. הרוח לא כזה מפריעה אם יש לך קסדה קלה וספורטיבית
    הרוח בנייקדים מפריעה לי, וספציפית גם לא אהבתי את הנראות של הסוזוקי. תודה, אבל - לא תודה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
    קצת מוגבל תקציבית - מעדיף לא לעבור את ה45 אלף בקניה.
    אבל נניח ולקחתי אופנוע A, אשמח לעזרתך:

    אני לא מחפש נייקד - רוב הנסיעות שלי בבין עירוני ואני מחפש מהירות סופית גבוהה
    ולא מחפש אדוונצ'ר - גדולים ומגושמים לי מדי

    אפשרויות שחשבתי עליהן בA:
    נינג'ה 650 - אותו מנוע של הורסיס, שקראתי בפורום שרשור או שניים על מנועים מתפוצצים שלהם
    הונדה CBR650F - לא מכיר בכלל

    תוכל לספר לי על האופנועים האלו משהו ? (שלא רשום באינטרנט - ניסיון אישי)
    או לחלופין, רעיונות אחרים שלא חשבתי עליהם?
    בטח.
    נתחיל בזה, שעל נייקד עם מגן רוח קטן בהחלט מאפשר לך לשייט 140-150. זה מספיק נוח לרכיבות של שעה + לכיוון, אם אתה נמצא על האופנוע כל היום אז שוב, קנה אדוונצ'ר. האם יש לך צורך לשייט מהר יותר מזה? אתה תגיד.

    לגבי הכלים ששאלת עליהם:
    ה-ER-6 לדורותיו הוא אופנוע תקציב. בעיות המנוע החמורות היו עד שנתון 2014, וכנראה שנפתרו - ידוע שהיצרן הוציא שסתומים מעודכנים.
    עם זאת, אם תרכב על האופנוע כאילו גנבת אותו, ותקרע את המנוע בסל"ד גבוה - הוא לא יחזיק הרבה שנים. זה לא מנוע שעמיד לאונס ורכיבות בתוך תחום הסל"ד האדום... אף מנוע לא עמיד לזה, בעצם - השאלה רק כמה זמן ייקח למנוע להתפגר, יותר או פחות.
    מבחינת החוויה - גם ה-ER-6 והורסיס הם כלים פרקטיים ולא מרגשים. אולי דברים השתנו במעבר ל"נינג'ה 650", אבל אני בספק.

    על ה-CB650F רכבתי, ובאותה הזדמנות רכבתי על Z800 קאוואסאקי וסוזוקי GSR750.
    ההונדה היה האופנוע שהכי פחות אהבתי מהשלושה. הוא הרגיש לי חלש, רופס, מתנדנד על המתלים וחסר אופי לחלוטין. אופנוע מתחילים, שבמקרה צוייד במנוע 4-בשורה.
    עם הייתי משווה אותו לקאווא' 650, כנראה שההונדה היה מרוויח לא מעט נקודות חזרה. הבעיה היא, שהוא יקר מאוד. ה-CBR650 עולה כמו ימאהה MT-09 שטורף אותו בכל פרמטר (חוץ מ"ידידותיות לרוכב מתחיל").

    אז מה אני הייתי עושה במקומך?
    קודם כל, אם התקציב הוא 45 - שוקל לקנות MT-07 טרייסר בן שנה. הביקורות עליו מאוד טובות.
    אם לא - קונה סוזוקי SV650 ומוסיף לו משקף. ה-SV מושך אותי יותר מהנינג'ה הן עיצובית, והן מכאנית (וי-טווין במקום טווין מקבילי).
    ואם אתה בכל זאת נעול על הנינג'ה 650... לך על זה. ראשית, בשביל התניידות יומיומית ורכיבה בינעירונית מהירה הוא יהיה נוח יותר מה-400 החדש. שנית, עדיין מוקדם להגיד איזה בעיות אמינות יצוצו ל-400 בשנותיו הראשונות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    הSV לא מושך אותי - בלי סיבה מיוחדת באמת, חוץ מהנראות החיצונית שלו.

    הmt07 tracer הוא אדוונצ'ר טיורינג. מעולם לא רכבתי על הקטגוריה. איך הם בהשוואה לאופנועי ספורט A1?
    יצא לי לרכוב על הmt07 הרגיל. מה ההבדל בינו לבין הטרייסר?
    בתמונות ראיתי שיש לו מעין חצי פיירינג ומשקף רוח. מהבחינה הזאת, הוא מתנהג כמו אופנוע נייקד, כמו אופנוע ספורט, או כמו פשרה באמצע?

    שאלה נוספת - אופנועי ה300 400 מוצעים במחירים של 36 עד 42 אלף שח כחדשים, ובמחירים של 25 עד 30 אלף כמשומשים.
    מן הסתם שאופנועי A יותר חזקים מאופנועי A1, אבל למה לשלם עוד כסף? רק בשביל עוד מהירות סופית?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
    הSV לא מושך אותי - בלי סיבה מיוחדת באמת, חוץ מהנראות החיצונית שלו.

    הmt07 tracer הוא אדוונצ'ר טיורינג. מעולם לא רכבתי על הקטגוריה. איך הם בהשוואה לאופנועי ספורט A1?
    יצא לי לרכוב על הmt07 הרגיל. מה ההבדל בינו לבין הטרייסר?
    בתמונות ראיתי שיש לו מעין חצי פיירינג ומשקף רוח. מהבחינה הזאת, הוא מתנהג כמו אופנוע נייקד, כמו אופנוע ספורט, או כמו פשרה באמצע?

    שאלה נוספת - אופנועי ה300 400 מוצעים במחירים של 36 עד 42 אלף שח כחדשים, ובמחירים של 25 עד 30 אלף כמשומשים.
    מן הסתם שאופנועי A יותר חזקים מאופנועי A1, אבל למה לשלם עוד כסף? רק בשביל עוד מהירות סופית?
    1. פורסם מבחן על הטרייסר בפג"ז, אתה יכול למצוא אותו.
    למיטב הבנתי, ההבדלים בינו לבין ה-MT הרגיל הם:
    *מיגון רוח משופר.
    *תנוחת רכיבה מרווחת יותר.
    *מיכל דלק גדול יותר.
    *כיול שונה של הבולמים, שנועד להתמודד עם הרכבה ונשיאת ציוד.
    *חיזוק של שלדת הזנב למקרה שתרצה להתקין מזוודות צד.
    *יש מצב טוב שהמושב שופר בתוספת ריפוד לטובת נוחות ברכיבה ממושכת.
    לכל אלה יש מחיר - והוא תוספת משקל וקצת פחות זריזות. לא יודע עד כמה זה באמת מורגש ברכיבה.

    2. לגבי מיגון הרוח:
    נתחיל מההתחלה. מה שאתה קורה לו "ספורט", אלה אופנועי כביש מתונים עטויי פיירינג.
    ספורט אמיתי זה R6/R1, ושם מיגון הרוח נועד בין היתר לייצר זרם אוויר שיתמוך בפלג הגוף העליון במהירויות גבוהות - מעל 160, נניח. במהירויות של 100-140 הכלים האלה מאוד לא נוחים - המתלים מרגישים קשיחים מדי, זווית הצידוד של הכידון קטנה ומפריעה להשתחלות, תנוחת הרכיבה שמה המון משקל על הידיים.
    לעומתם, כלים כמו הנינג'ה 650 או ה-CBR650 הם אופנועי נייקד שקיבלו הנמכה קלה לכידון ומסכה. לכן, אין הבדל משמעותי בתנוחת הרכיבה בינם לבין אופנועי נייקד.

    באופנועי אדוונצ'ר, התנוחה גם היא דומה לנייקדים. בד"כ היא עוד יותר אנכית (פחות משקל על הידיים), הכידון רחב יותר (כדי לשמור על היגוי קל במהירויות נמוכות ובינוניות).
    התנוחה "נמתחת" למעלה, משום שכל האופנוע גבוה יותר מנייקד מקביל. זה יכול טיפונת להפריע למאותגרי גובה, בתמורה מקבלים שדה ראיה מעל גגות הרכבים הפרטיים (היום, בעידן הקרוסוברים, היתרון הזה מצטמצם לצערי).

    3. לגבי ההבדל בין 300-400 ל-600-900...
    עבור המשתמש הממוצע, זה לא עניין של מהירות סופית.
    ההבדל שמורגש בפועל הוא בגמישות המנוע - מכיר את הסיטואציה שבה באופנוע 400 תאלץ להוריד הילוכים ולפתוח את הגז עד המעצור כדי להפיק תאוצה ראויה? ב-600 תוכל להסתפק במשיכה החלטית של הגז וב-900 - בנגיעה קלה בגז.
    זה מה שכיף באופנועים ש"יש להם מנוע" - הקלות שבה שינויי הקצב מתבצעים.
    אני אעלה עוד שני שיקולים שאולי יעניינו אותך.
    * מעטפת הביצועים של הכלי: כדי להנגיש לקונה את האופנוע, צריך לחסוך עלויות. שום חברה ראויה היום לא תוציא אופנוע שאיכות המתלים, הבלמים או השלדה בפירוש אינה מספיקה ליכולות המנוע שלו (לא חסר דוגמאות מהתחום האפור של "כמעט לא מספיק"). לכן, כשאתה קונה אופנוע שמגיע למהירויות מירביות שנמצאת צפונה מ-200, אתה מבין ש-150 זאת מהירות שבה נשארים לא מעט ספיירים במעטפת. לעומת זאת, כשאתה קונה אופנוע 300-400 - מעבר לעובדה שהוא נבנה מראש ככלי תקציב עם מכלולים פשוטים וזולים, אתה גם מבין שגם עומסים לא קיצוניים (אבסולוטית) יכולים לשים אותך קרוב למגבלות המכונה.

    * אמינות לאורך זמן. ככל שהמנוע מבלה יותר זמן בסל"ד אסטרונומי, הגיר מקבל אינספור העברות מעלה-מטה אפילו בנסיעה בינעירונית וכו' - כך עולה הבלאי של המכונה.
    אופנוע מודרני הוא כלי סופר-עמיד, ועדיין - רכיבה מתונה בסל"ד ביניים מטיבה מאוד עם המכונה, ומאפשרת לה שנים ארוכות של שירות ללא תקלות "כבדות" במנוע ובגיר.
    אולי זה פחות רלוונטי עבורך אם אתה מחליף אופנוע אחת לשנתיים, אבל אני, בתור אדם שקונה כלים משומשים ורוכב עליהם שנים רבות אח"כ - מעדיף אופנועים שמתרגמים 140 קמ"ש ל-5000 סל"ד, ולא ל-10000. וזה מוכיח את עצמו - בקילומטראז' שהדוקאטי שלי עשה עד כה, לא מעט אופנועי 250-300 היו כבר אחרי האוברהול הראשון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    עדכון:

    אופנועי A הגדולים ירדו מהפרק. אמנם הם בתקציב שלי כמשומשים, אבל אני מעדיף שלא להגיע לתקרת התקציב. החלטתי להישאר עם אופנועי A1.

    ביצעתי שלוש נסיעות מבחן:
    1) על הימאהה R3, שאצלי כבר כמעט שנתיים, ונמצא בנסיעת מבחן פעמיים ביום
    2) על הKTM RC390, שלמרות תוספת הכוח שלו במנוע לעומת הR3, היה משמעותית פחות נוח, מאוד קופצני ותזזיתי, והרגיש "מקרקש" ופחות "מהודק" מהR3 שלי. אמנם הוא מאיץ יפה, אבל הוא לא מגיע לאותה מהירות סופית של R3.
    3) על הNinja 400, שהיה תענוג לרכיבה, ולמרות שהוא לא מהיר בהרבה מהR3 במהירות הסופית, היה לי הרבה יותר כיף לרכוב עליו. הוא מאיץ נהדר, מאוד נוח, עם צליל מהנה. אבל מה שהכי אהבתי בו זה שבניגוד לשאר הקווסאקי שרכבתי עליהם עד היום, יש עם מי לדבר גם בקצבים נמוכים. האופנוע מושך יפה מ3 אלף סלד ומעלה. שבתכל'ס אומר שאפשר גם לרכוב עליו חזק ומהר, והוא ישחרר את כל הסוסים מהאורווה, וגם עדין ומתון, והוא יהיה מספיק נוח וגמיש לרכיבה במצב רוח רגוע יותר.

    כנראה שאקנה R3 חדש כמו שלי, או נינג'ה 400. בסוף שניהם אופנועים שמאוד כיף לי לרכב עליהם. הנינג'ה מתעלה על הR3 בכל פרמטר. אבל חוץ מהתאוצה שחזקה יותר משמעותית בשאר הפרמטרים הוא לא עולה עליו בהרבה, והוא יקר ממנו בכמה אלפים טובים.

    אני חושב שעכשיו, כשהתמקדתי פחות או יותר באופנועים שאני מחפש, אכריע ואקנה בהתאם למחירים שאצליח לקבל.
    אשתף עוד בהמשך.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אני חייב להבין
    למה לקנות את אותו האופנוע אם יש לך כבר אחד כזה? משהו לא בסדר עם שלך? הרצון לראות ק"מ נמוך יותר כל כך גדול? מה כבר מצדיק רכישה כזו?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אני חייב להבין
    למה לקנות את אותו האופנוע אם יש לך כבר אחד כזה? משהו לא בסדר עם שלך? הרצון לראות ק"מ נמוך יותר כל כך גדול? מה כבר מצדיק רכישה כזו?
    המחשבה שמנחה אותי היא כזאת: לא רק כסף הוא יקר, גם זמן הוא יקר.

    ככל שהקילמוטראז' עולה, יש יותר סיכוי שחלקים באופנוע יחוו תקלות. יש יותר סיכוי שהוא יושבת.
    יום יבוא, במאה אלף, מאתיים אלף, או חצי מיליון, או לא עלינו אפילו לפני, שבו האופנוע יחזיר את נשמתו לבורא.

    וימאהה מייצרת אופנועים אמינים מאוד. לא חוויתי אף תקלה על האופנוע שלי.
    אני פשוט לא רוצה לחוות תקלות שישביתו אותו, ויהיו יקרות לתיקון.
    בכסף ובזמן.

    אם בפרק הזמן הזה החלפתי ארבעה או חמישה אופנועים, כולם במצב חדש, אני כנראה אשלם את אותו מחיר בכסף.
    אולי פחות, אולי יותר.

    אבל בוודאות אשלם הרבה פחות בזמן - גם אחסוך ימים רבים של התניידות בתחבורה ציבורית ובמוניות, וגם את זמן ההמתנה עד לתיקון תקלות או לקניית אופנוע חדש.
    עבורי, ההבדל בנסיעה היומית לעבודה לכל כיוון הוא עשר דקות באופנוע, או שעה ורבע בשלושה אוטובוסים.
    עבורי עלות הזמן יקרה הרבה יותר, ואותה אני רוצה לחסוך.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לדעתי האישית זה טיפה אבסורדי, כי הזמן שאתה חוסך זה זמן שהולך לעבודה בשביל לחסוך את הפרש הכסף לאופנוע החדש. אלה אופנועים יפנים (אמנם רוב הסיכויים שלא מיוצרים בארץ השמש העולה) חדשים ואמינים, אלא אם האופנוע שלך נמצא עם ק"מ מאוד, מאוד גדול...אני באמת שלא רואה את הפואנטה פה. תקלות יכולות לקרות גם בכלי חדש (אתן כדוגמא CBR650F של חבר שכבר כמה פעמים נסע למוסך בשל תקלות בחיישנים, אינג'קטור כושל, והכלי בן שנה וקצת). הרבה מזה גם תלוי בתחזוקה שלך - תחזוקה מונעת של הכלי, להחליף דברים לפני שהם נשברים, רק ככה אופנוע שורד הרבה זמן וק"מ על הכביש (מנסיון).

    אבל היי, אם זה מה שאתה רואה לנכון, מי אני שאתווכח איתך?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
    המחשבה שמנחה אותי היא כזאת: לא רק כסף הוא יקר, גם זמן הוא יקר.

    ככל שהקילמוטראז' עולה, יש יותר סיכוי שחלקים באופנוע יחוו תקלות. יש יותר סיכוי שהוא יושבת.
    יום יבוא, במאה אלף, מאתיים אלף, או חצי מיליון, או לא עלינו אפילו לפני, שבו האופנוע יחזיר את נשמתו לבורא.

    וימאהה מייצרת אופנועים אמינים מאוד. לא חוויתי אף תקלה על האופנוע שלי.
    אני פשוט לא רוצה לחוות תקלות שישביתו אותו, ויהיו יקרות לתיקון.
    בכסף ובזמן.

    אם בפרק הזמן הזה החלפתי ארבעה או חמישה אופנועים, כולם במצב חדש, אני כנראה אשלם את אותו מחיר בכסף.
    אולי פחות, אולי יותר.

    אבל בוודאות אשלם הרבה פחות בזמן - גם אחסוך ימים רבים של התניידות בתחבורה ציבורית ובמוניות, וגם את זמן ההמתנה עד לתיקון תקלות או לקניית אופנוע חדש.
    עבורי, ההבדל בנסיעה היומית לעבודה לכל כיוון הוא עשר דקות באופנוע, או שעה ורבע בשלושה אוטובוסים.
    עבורי עלות הזמן יקרה הרבה יותר, ואותה אני רוצה לחסוך.
    מה הק"מ שלך? כמו שאמרו לפני..
    כל עוד הוא לא מתקרב ל100 כנראה אתה תשלם הרבה יותר כסף אם תחליף אופנוע כל שנתיים.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מה הק"מ שלך? כמו שאמרו לפני..
    כל עוד הוא לא מתקרב ל100 כנראה אתה תשלם הרבה יותר כסף אם תחליף אופנוע כל שנתיים.
    לא שהוא מתקרב למאה אלף. אבל נגיד וכן, ואציע אותו למכירה. מי בעולם יקנה אותו?
    ובכל מקרה, אמנם אבדן הערך הגדול ביותר הוא בתחילת חייו של האופנוע, אבל אחרי זה הוא ממשיך לאבד ערך בקצב די אחיד.

אשכולות דומים

  1. אופנועי מערכת: בונים ימאהה YZF-R3 למרוצים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 66
    הודעה אחרונה: 26-10-2018, 10:20
  2. קווסאקי ER5 שינוי רשיון רכב מ A לA1.
    על ידי רבשרשר בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 22:28
  3. עצר בכידון בקווסאקי Z 750R
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-09-2016, 14:35
  4. התלבטות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 02:04
  5. התלבטות בין אופנועי שטח
    על ידי giln34 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 17:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO