עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: התלבטות בין אופנועי כביש - ימאהה, קווסאקי, ק.ט.מ

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
    לא שהוא מתקרב למאה אלף. אבל נגיד וכן, ואציע אותו למכירה. מי בעולם יקנה אותו?
    ובכל מקרה, אמנם אבדן הערך הגדול ביותר הוא בתחילת חייו של האופנוע, אבל אחרי זה הוא ממשיך לאבד ערך בקצב די אחיד.
    לכל כלי יש קונה במחיר מספיק אטרקטיבי

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
    לא שהוא מתקרב למאה אלף. אבל נגיד וכן, ואציע אותו למכירה. מי בעולם יקנה אותו?
    ובכל מקרה, אמנם אבדן הערך הגדול ביותר הוא בתחילת חייו של האופנוע, אבל אחרי זה הוא ממשיך לאבד ערך בקצב די אחיד.
    מה שמנסים להגיד לך שהפעולות שלך שנועדו ל"חיסכון" הן בעצם ההיפך.
    אבל היי, זה הכסף שלך. רק שהגישה שלך מתנגשת עם חיפוש אופנוע בתקציב מסויים.
    מה הכוונה? לך תגדיל רישיון, תקנה כלי יותר אמין/חזק/מספק מאשר הR3 ותהיה מבסוט עד הגג.
    שוב, שא ברכה, זה הכסף שלך, רק אל תבוא להתייעץ כאן ולשלול את העצות שנותנים לך. ולא אומר זאת בזלזול.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מה שמנסים להגיד לך שהפעולות שלך שנועדו ל"חיסכון" הן בעצם ההיפך.
    אבל היי, זה הכסף שלך. רק שהגישה שלך מתנגשת עם חיפוש אופנוע בתקציב מסויים.
    מה הכוונה? לך תגדיל רישיון, תקנה כלי יותר אמין/חזק/מספק מאשר הR3 ותהיה מבסוט עד הגג.
    שוב, שא ברכה, זה הכסף שלך, רק אל תבוא להתייעץ כאן ולשלול את העצות שנותנים לך. ולא אומר זאת בזלזול.
    קודם כל, אני לא שולל אף עצה שכתבתם כאן. להיפך: אני מודה לכם על הזמן שהקדשתם.
    פשוט, המספרים לא מסתדרים לי בראש. אולי פשוט אשב בצורה מסודרת ואבדוק את הנושא יותר לעומק.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוסיף עוד משהו.
    בדרך כלל, מנוע גדול יותר ישייט על סל"ד נמוך יותר, יתאמץ פחות ביומיום והסיכוי שלו לעבור קילומטראז' גבוהה גדול מכלי קטן, במיוחד כשמגיעים לק"מ מכובד (80 אלף וצפונה).
    אם אתה עושה את מה שאתה עושה כדי למזער את הסיכויים לתקלות/תיקונים שישביתו לך את הכלי, ורוצה לחסוך כסף - לך להוציא רשיון A ותיקח לך 650/700 סמ"ק שישמש אותך להרבה, הרבה זמן.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אוסיף עוד משהו.
    בדרך כלל, מנוע גדול יותר ישייט על סל"ד נמוך יותר, יתאמץ פחות ביומיום והסיכוי שלו לעבור קילומטראז' גבוהה גדול מכלי קטן, במיוחד כשמגיעים לק"מ מכובד (80 אלף וצפונה).
    אם אתה עושה את מה שאתה עושה כדי למזער את הסיכויים לתקלות/תיקונים שישביתו לך את הכלי, ורוצה לחסוך כסף - לך להוציא רשיון A ותיקח לך 650/700 סמ"ק שישמש אותך להרבה, הרבה זמן.
    הוא לא רוצה להרבה זמן.
    הוא רוצה לרכב על אופנוע "טרי" - שכל הבולמים, כבלים, מיסבים וכו' חדשים, ששום דבר בו לא דורש החלפה ואתה יודע מה תהיה העלות של כל טיפול מראש.
    זה באמת כיף, ולכיף הזה יש מחיר. כל עוד יש לו כסף והוא מוכן לשלם - למה לא?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הוא לא רוצה להרבה זמן.
    הוא רוצה לרכב על אופנוע "טרי" - שכל הבולמים, כבלים, מיסבים וכו' חדשים, ששום דבר בו לא דורש החלפה ואתה יודע מה תהיה העלות של כל טיפול מראש.
    זה באמת כיף, ולכיף הזה יש מחיר. כל עוד יש לו כסף והוא מוכן לשלם - למה לא?
    שוב, כסף שלו. אני פשוט לא רואה את ההגיון פה מעבר לרצון לקרוע ניילונים כל שנתיים-שלוש מאותו האופנוע .ובינינו, איזה כבר תקלות יכולות להיות ל-R3 שישביתו אותו לתקופה? כל החלפים בגדול נמצאים בהישג יד, רק להקפיד על תחזוקה נכונה. אבל אולי זה משהו במנטליות שלי שאני פשוט לא מבין, אבל במידה ואקנה ביום מן הימים אופנוע חדש אני לא מבין למה לא לרכב עליו עד שיתפגר, לפרק, לשפץ ולהמשיך לרכב.

    אבל כל אחד והראש שלו.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הוא לא רוצה להרבה זמן.
    הוא רוצה לרכב על אופנוע "טרי" - שכל הבולמים, כבלים, מיסבים וכו' חדשים, ששום דבר בו לא דורש החלפה
    ואולי דווקא באופנועי תקציב המכלולים פחות איכותיים, עם יותר בלאי ופחות אורך חיים מאשר אופנועים איכותיים יותר?
    אפשר לעשות חשבון של השורה התחתונה.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מהנסיון שלי זה לא המצב.
    באופנועי תקציב, מה שאני ראיתי, לוקחים חלקים פשוטים ואמינים שהוכיחו את עצמם, ואולי לא נותנים ביצועים מרשימים, או שוקלים קצת יותר, אבל בהחלט שורדים יפה.
    וזה ההבדל הגדול בין אופנוע תקציב לאופנוע זול.

אשכולות דומים

  1. אופנועי מערכת: בונים ימאהה YZF-R3 למרוצים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 66
    הודעה אחרונה: 26-10-2018, 10:20
  2. קווסאקי ER5 שינוי רשיון רכב מ A לA1.
    על ידי רבשרשר בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 22:28
  3. עצר בכידון בקווסאקי Z 750R
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-09-2016, 14:35
  4. התלבטות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 02:04
  5. התלבטות בין אופנועי שטח
    על ידי giln34 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 17:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO