הלכתי עפ"י העמוד הזה:
https://www.manualslib.com/manual/95...?page=8#manual
והעמוד הבא.
הם אומרים שכל הטווח מתחת ל-H מותר. לא יודע אם זה מתאים לגרסה הספציפית שלך, אבל אם הספידומטר נראה אותו דבר והאדום לא מצויר עליו בשום מקום - אז כנראה זה מתאים, וכל עוד הטמפ' נשארת מתחת ל-6 שנתות - אין מה לדאוג. פשוט חם בחוץ ובעצירה אחרי הנסיעה המאומצת יכולת פינוי החום ירדה - החום מפונה יותר טוב כשהכלי נוסע - ושאריות החום של המנוע אחרי הנסיעה חיממו את הנוזל מעל מה שאתה רגיל לראות.
אם אתה פוגש את המצב הזה שוב - תן לזה עוד זמן ואל תעצור, אלא אם זה יעלה מעל 6 שנתות ויתחיל להתקרב ל-7 (מרחק בטחון מה-8 שנתות של ה"באמת חם"). אם כן - הדבר הראשון שצריך לבדוק זה שהתרמוסטט נפתח באופן מלא, והדבר השני הוא שהרדיאטור לא סתום חלקית (מודדים חום עם מד חום אינפרה אדום בנקודות שונות בגובה הרדיאטור ורואים שאין חלק שהוא משמעותית יותר קר מהשאר).


ציטוט ההודעה בתגובה