ה-790 דיוק מגיע לישראל ומצטרף למשפחת ה'דיוק' המתרחבת; כשטכנולוגיה וכיף נפגשים רק דברים טובים יכולים לקרות.
http://fullgaz.co.il/?p=133622
![]()
ה-790 דיוק מגיע לישראל ומצטרף למשפחת ה'דיוק' המתרחבת; כשטכנולוגיה וכיף נפגשים רק דברים טובים יכולים לקרות.
http://fullgaz.co.il/?p=133622
![]()
נשמע מעולה, הייתי מציע למטרו להוזיל את ה 09 SP ...
Tracer 900
מה צריכת הדלק? או במילים אחרות כמה פעמים בשבוע צריך לתדלק עם מיכל כזה קטן.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
אני לא נהנתי ברכיבת מבחן על הדיוק 790.
באתי עם המון ציפיה ועם כרטיס אשראי מוכן לגיהוץ, סיימתי את הרכיבה עם רגליים כואבות ותחושה של פספוס ענק מהאופנוע הזה.
תנוחת רכיבה לא נעימה, הרגליים הולכות יותר מידי אחורה מה שמקשה על חביקת מיכל הדלק, ובנוסף לזה הרגליים שלי לא הגיעו למיכל דלק ובעצם חבקו את התפר בין השלדה למיכל דלק וזה כאב מאוד, כן אפשר לציין את המושב הדי נוח. הרגלית הילוכים וגם זאת של הבלם האחורי היו רחוקות מידי קדימה מה שגרם לתנועת רגל ארוכה מידי ואיבוד אחיזה בין הרגל לאופנוע.
המנוע הרגיש כמו זה של MT07 מבחינת כוח ופחות עירני ובשרני כמו זה של ה-09, וזאת למרות שהאוסטרי שוקל פחות ואמור להציג ביצועים טובים יותר. מה שכן הורגש לטובה זה המשקל בתנועה עירונית. לא התעמקתי כלכך למה, אבל רגל שמאל הרגישה רוח חמה נזרקת לכיוון שלה ברמזורים, בניגוד לרגל ימין שהרגישה בסדר גמור.
הגיר היה נעים מאוד בהעברות כל עוד השתמשתי בידית של הקלאץ (ידית לא קלה יחסית כי בסופו של יום מדובר בכבל), ברגע שנתתי ל-QS לעבוד, זה הרגיש גרוע יותר מזה של MT09, גרוע ברמה שהיה צריך להפעיל כוח כדי לבצע העברת הילוך, ובהעברה עצמה היתה הרגשה שמשהו לא תקין, כמו שמעבירים הילוכים ברכב בלי ללחוץ על הקלאץ. זה היה נוכח מאוד בעליה של הילוכים ופחות בהורדה אבל עדיין. כדי שלא יהיה ספק, בדקתי בתחילת הרכיבה שההגדרה של QS נמצאת על ON.
הבולמים סופגים לא רע את כבישי ישראל וזה נחמד מאוד בהתחשב בזה שאין יכולת לכוון אותם.
הבלמים לא רעים, אם כי לא מה שמצפים ממותג אירופאי.
מיגון רוח, רכבתי על נייקדים זולים יותר שנתנו מיגון טוב יותר מזה של הדיוק.
גם אביעד וגם אני רכבנו על האופנוע הזה ולמרות הפרש הגבהים בינינו לא היינו שותפים לתחושות האלו שנוגעות למיקום הרגליות וחביקת המיכל.
מה הגובה שלך? האם רגליות ההילוכים/בלם אחורי היו מכוונות על המצב הקרוב או הרחוק יותר?
אלו שני נתונים שחסרים לי כדי להבין את המצב. אגב, אני משער שתפעול ה-QS נגזר מכך, אלא אם הוא היה לא תקין באופנוע בזמן שאתה רכבת עליו, כי מה שאתה מתאר נשמע מאוד שונה ממה שאני פגשתי.
בכל מקרה חשוב שבקניית אופנוע תבחר במה שמתאים לצרכים ולתחושות שלך, ואם זה לא זה, אז ממשיכים לחפש.
אז איך אתה נשאר על האופנוע כשאתה נותן גז בריא, אוחז בכידון?
כן, אבל גם אותו אני דואג לא לאחוז חזק מידי.
אז האר את עיני, איך אתה נשאר על האופנוע כשאתה נותן גז מספיק חזק?
אני לא אוחז בכידון לא רק למטרות פיזיקליות בלבד, אני פשוט יודע מה התוצאה של whisky throttle ואני לא רוצה להגיע לזה בטעות. מה גם, שברכיבות ארוכות הידיים נרדמות וכואבות לחינם.
כשאתה חובק צינורות מתכת, זה כבר לא רלוונטי כמה לחץ תפעיל. עם אופנועים אחרים לא הרגשתי שום כאב ושום בעיה, זה משהו ספציפי שקרה לי עם הדיוק 790.
נראה שהR בדרך...
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...-r-information