ההילוך לפעמים לא נכנס בעצירה כי כשאף אחד מהצירים של הגיר לא מסתובב והם לא מסודרים אחד מול השני (זה לא אפשרי בגלל מבנה הגיר, צריך לקרוא על זה קצת כדי להבין בדיוק למה - השיניים והפתחים בגג"שים לא מסודרים אחד מול השני). כשהגג"שים בגיר קצת מסתובבים באחד הצדדים - זה נכנס.
מכוונים את הידית כך שבקצה החופשי שלה - כשהיא משוחררת לגמרי - גם הכבל יהיה משוחרר לגמרי, והכבל יתחיל להימתח רק כשהידית כבר טיפה לחוצה.
הידית מכוונת רק בצד המשוחרר שלה. אם המרחק לכידון מתקצר - זה יכול לפגוע ביכולת ההפרדה של הקלאץ'.