תוריד את כל הראשונים אם אתה מחפש אמינות גבוהה.
cbr250\300,ninja 250\300,z250,r3 ,duke 390 וכו'
בקיצור, סוזוקי\קוואסקי\הונדה\ימאהה.. כל היפנים.
שלום לכולם
אני עוד מעט מוציא כבר את הרישיון לאופנוע ואני רוצה לקנות אופנוע לנסיעות מאור עקיבא למכללת רופין בערך 45ק"מ הלוף חזור 3-4 פעמים בשבוע.
עכשיו ראיתי המון אופנועים בנפח הזה ואני לא רוצה לקנות משהו זול ואחר כך לשלם עליו ביוקר (לא שהם יקרים).
מישהו יכול לשפוך לי אור על אופנועי יוסאנג GD250 , סאן יאנג WOLF250 ,בנלי TNT250 , קוואסאקי Z250 2015..
כל האופנועים האלה בטווח מחירים של 10אלף עד 15אלף השאלה שלי היא מה הכי אמין ומי הכי טוב במרווח הטיפולים.
+אני יעשה טיפולים לבד.
+אני מאמין שאני ישתמש באופנוע שנה לפחות
+האופנוע המועדף זה נייקד כפי ששמתם לב.
+מעדיף אופנועים מעל שנת 2015.
תודה מראש לעונים
תוריד את כל הראשונים אם אתה מחפש אמינות גבוהה.
cbr250\300,ninja 250\300,z250,r3 ,duke 390 וכו'
בקיצור, סוזוקי\קוואסקי\הונדה\ימאהה.. כל היפנים.
לגבי מרווחי טיפולים - בדוק באתרי היצרן והשווה , בגדול עם 4 פעמים בשבוע אתה עושה במינימום 8500 ק"מ בשנה, עדיף שתעשה יישור קו\טיפול גדול מיד אחרי הרכישה.
45 ק"מ לכל כיוון? או 45 ביום? כי ההבדל הוא משמעותי. עם 45 ביום האופנוע יתמודד יפה.
אוסיף להמלצות שמעליי - חפש כלי יפני, עד 30 אלף ק"מ, מטופל, באידיאל יד 1-2, כמה שפחות תוספות זולות. בגדול - זד250 יהיה אחלה פרטנר אם אתה מחפש להשאר עם קטגוריית ה-250 סמ"ק (זול יותר בביטוח, זול מעט יותר בדלק, פשוט יותר לאחזקה מטווין)
45 ק"מ ביום
אז סביר לאללה. יד 1-2 (באידיאל) יפני, מטופל עם תעודות ורצוי עד 30 אלף ק"מ על הספידו, לא משנה אם זה Z או אינזומה או CBR, הם יעשו את העבודה יופי. רצוי אחד עם פחות פלסטיקה (Z/אינזומה).
יש גם את הדיוק 200 אבל אין לי מספיק מידע עליו כדי לתת חוות דעת.
יש לי קטנוע טייואני בן 5 והוא אמין מאוד (חמסה)
אני רק אומר שהם לא יפנים.
מה רמת האמינות שלהם?
משתנה מדגם לדגם, ותלויה מאוד בסגנון הרכיבה, איכות ותדירות הטיפולים.
רקורד אמינות טוב יש לנינג'ה 250 הישן (עד 2013) - ההוא עם השני צילינדרים.
אם תמצא אחד כזה עם ק"מ לא גבוה במיוחד, מעט ידיים, מרוכב רגוע (שלא עשה בדיקות "כמה סוגרת" ופתיחות ברמזורים) ושטופל היטב - תקבל מכונה אמינה.
אני בספק שעדין אפשר להשיג כאלה.
החליף אותו הנינג'ה 300, שלדעתי גם יראה אמינות טובה בידיים הנכונות, וייתן תוספת ביצועים משמעותית. העלות היא עוד 100-150 שקל בחודש לביטוח.
יכול להיות שה-CBR250 וה-CRF250 של הונדה יהיו אמינים (שוב - תחת אותם תנאי סף של רכיבה מתונה וטיפול קפדני). בזמנו היו להם בעיות מנוע עקב בעייה ביצור, אני מאמין שבשלב הזה כל המנועים ה"בעייתיים" כבר עברו שיפוץ.
ה-WR250R של ימאהה נחשב מאוד אמין, אבל הוא לא מתאים כ"כ לנסיעות בינעירוניות ארוכות.
בתקציב שלך, הייתי מחפש נינג'ה 250 טווין שמור בצורה לא רגילה. אם אין - אז CBR (כנ"ל לגבי המצב - לא להתפשר).
עם מיקוח על המחיר הכלים האלה בתוך תקציב שהגדרת, וישאר לך עודף ליישור קו.
השאלה היא אחרת - למה לא לעלות את התקציב ל-25-30, ולקנות דיוק 250 או ויסטרום 250 חדשים עם אחריות?
לחילופין, אפשר לנסות למצוא אותם עם חצי שנה על הכביש בקצת יותר מ-20.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קודם כל תודה על התגובה המפורטת ביותר)
ודבר שני אין לי יותר מדי כסף לקנות אופנוע ראשון חדש (סטודנט אתה יודע) והאם Z250 בין השנים 2015-2017 יעשה את העבודה נאמנה כמו שאר הכלים שציינת בתגובה שלך?