ציטוט נכתב במקור על ידי Haimov_ariel צפיה בהודעה
אז אתה אומר שאין יותר אמונה ביפנים והכל מגיע מסין וכו... או שהם עדיין אמינים
אני רק אומר שהם לא יפנים.
מה רמת האמינות שלהם?
משתנה מדגם לדגם, ותלויה מאוד בסגנון הרכיבה, איכות ותדירות הטיפולים.
רקורד אמינות טוב יש לנינג'ה 250 הישן (עד 2013) - ההוא עם השני צילינדרים.
אם תמצא אחד כזה עם ק"מ לא גבוה במיוחד, מעט ידיים, מרוכב רגוע (שלא עשה בדיקות "כמה סוגרת" ופתיחות ברמזורים) ושטופל היטב - תקבל מכונה אמינה.
אני בספק שעדין אפשר להשיג כאלה.
החליף אותו הנינג'ה 300, שלדעתי גם יראה אמינות טובה בידיים הנכונות, וייתן תוספת ביצועים משמעותית. העלות היא עוד 100-150 שקל בחודש לביטוח.
יכול להיות שה-CBR250 וה-CRF250 של הונדה יהיו אמינים (שוב - תחת אותם תנאי סף של רכיבה מתונה וטיפול קפדני). בזמנו היו להם בעיות מנוע עקב בעייה ביצור, אני מאמין שבשלב הזה כל המנועים ה"בעייתיים" כבר עברו שיפוץ.

ה-WR250R של ימאהה נחשב מאוד אמין, אבל הוא לא מתאים כ"כ לנסיעות בינעירוניות ארוכות.

בתקציב שלך, הייתי מחפש נינג'ה 250 טווין שמור בצורה לא רגילה. אם אין - אז CBR (כנ"ל לגבי המצב - לא להתפשר).
עם מיקוח על המחיר הכלים האלה בתוך תקציב שהגדרת, וישאר לך עודף ליישור קו.
השאלה היא אחרת - למה לא לעלות את התקציב ל-25-30, ולקנות דיוק 250 או ויסטרום 250 חדשים עם אחריות?
לחילופין, אפשר לנסות למצוא אותם עם חצי שנה על הכביש בקצת יותר מ-20.