תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: CB650F והמגנטים (מקרה לתשומת לב)

  1. #1
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406

    CB650F והמגנטים (מקרה לתשומת לב)

    היום לקחתי לרכיבת מבחן 2 אופנועים, CB1000R (בשביל הכיף) ואת CB650F (לבחון לשדרוג).
    בהתחלה לקחתי את הCB1000R כדי להינות ממנו לפני שאבדוק ברצינות את הCB650F, ככה כדי לפתוח את הבוקר עם חיוך.
    במבט לאחור אולי עדיף היה להשאירו לסיבוב השני, כי לרדת ל650 מבאס (לא האופנוע, אלא.... נו, 1000 סמ"ק ל650, אתם מבינים).
    אני משתמש בתיק מיכל קטן של OGIO וממגנט אותו למיכל שלי (CB500X).אפילו החלפתי לו את המגנטים לגדולים יותר לשם הביטחון.
    גם ל1000 וגם ל650 יש מיכל מתכת כמו ב500, אז מצוין לתיק.
    על ה1000 התיק מחובר למיכל, הכל טוב ויוצא לדרך. לא אדבר על כמה אהבתי את הCB1000R כי זה ידרוש אשכול משלו.
    במהירות של *הכנס מהירות חוקית* הכל מצוין,האופנוע מדהים ואני מחזיר אותו ברגיל ולוקח את התיק. כמו בנסיעה רגילה עם ה500 שלי.
    עובר ל650 לצורך הסיבה לשמה באתי. ממגנט את התיק למיכל ויוצא לדרך.
    בהתחלה היה בסדר, אך כאשר הגעתי למהירות החוקית פלוס מעט לצורך עקיפה, התיק עף מהמיכל ובמזל תפסתי אותו עם המרפק לצלעות.
    משכתי אותו עם היד השניה ורכבתי עם יד אחת מחזיקה את התיק.
    עצרתי בתחנת אוטובוס לאחר מספר קילומטרים קטן, ודחפתי את התיק לתיק הגב של חבר אשר היה איתי על האופנוע שלו.
    חזרה הביתה על האופנוע שלי התיק תפקד מצוין כרגיל.

    הבעיה אינה בתיק. על שלי זה בסדר ואפילו על ה1000 במהירויות גבוהות מאלו על ה650 כאשר זה עף, לא היו בעיות. אפילו לא חשבתי על זה, מזל שהגבתי מהר.
    העניין הינו שבCB650F, צורת המיכל אפשרה להרבה רוח לזרום מתחת לתיק והוא הפך למפרש/כנף/מצנח (תקראו לרצונכם) והגיב בהתאם.
    בתיק היו המפתחות לאופנוע שלי ולבית, הארנק והטלפון החדש. אם לא הייתי תופס, הייתי בוכה עכשיו.

    אז פשוט באתי להזהיר את מי שמשתמש בתיק מגנטי, אם אתם מחליפים אופנוע, תבדקו שהתיק יחזיק על המיכל.
    התיקים המגנטים נוחים, אבל יש מצב לסיכון.

    **עכשיו אני רוצה את הCB1000R**

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    לא אדבר על כמה אהבתי את הCB1000R כי זה ידרוש אשכול משלו.
    ...
    **עכשיו אני רוצה את הCB1000R**
    לך על זה !
    לפחות שרשור התרשמות..

    גם אותי הוא ממש מעניין - למרות שבלי מיגון רוח ראוי לנסיעות חוץ - נראה שאין מצב לשרוד איתו..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  3. #3
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    סבבה.

    נתחיל בזה שהאופנוע לא מתאים לאדם במידותי. 1.88 אורך ו-95 רוחב.
    הוא לא היה לא נוח, להיפך, ב40 דקות שהיו לי לא הרגשתי אי נוחות.
    פשוט מיועד לאנשים קטנים ממני, הרגיש קטן.
    הלוח החדש מעולה, צריך לשים אותו בכל האופנועים של הונדה, ובחלק גדול של כלים מיצרנים אחרים.
    הכל ברור, מלא מידע ללא PTSD, מד הילוכים, אני חוזר, מד הילוכים (ואחד שעובד על הגיר שנבחר ולא הופך ל - כאשר מנתקים מצמד), מחליף צבעים לפי התאורה (מצב יום ומצב לילה). פשוט מעולה. ראיתי טובים ממנו (MV AGUSTA TURISMO), אבל הוא בהחלט אחד הטובים שראיתי.
    הכל חלק באופנוע. המנופים והדוושות. חלק, מדויק.
    המצערת מצוינת. טווח מינימלי של סרק לחופש על המצערת ולא חצי סיבוב לפני שפתאום מקבל מכה של כוח.
    כמה שאהבתי את המנוע. חזק, בעל מומנט טוב, מזיז את האופנוע, ועוד איך מזיז. מספק "רק" 143 כ"ס, אבל המומנט כיף ובתכלס ביום יום (וגם בסופ"ש) זה מספיק. זה לא אופנוע למסלול. זה כדי להביא קפה מארומה בקרית אונו, כשאתה גר בחיפה... מהעתיד.
    ההיגוי מהיר ומדויק. הרגשתי בו היגוי טוב יותר מאשר בZ900, מונסטר 821, ספידסטר, 500 של הונדה (מלבד הREBEL אשר לא בדקתי), CB650F, CBR650F, דיוק 690.
    יש עוד אבל זה מתחיל להיות ארוך. צריך להתחשב בכך שהרבה מהם בדקתי לפני הרבה זמן ודגמים לא הכי מודרניים, אז זכרוני יכול לשקר.
    העיצוב קורץ לי מאוד. חבל שהוא קטן כל כך.

    לסיום:
    מאוד אהבתי אותו וזה גרם לי לרצות ליטר יותר מאי פעם.
    חבל שהיצרנים לא מתחשבים באנשים שאוהבים אוכל ולשבת. בכך מגבילים אותנו למבחר מצומצם של אופנועים.
    לא הבנתי למה הם השיקו את האופנוע הזה ב125,300,1000. מה עם הבניים? ה300 מיועד לA1, למה לא להחליף את ה500F בזה?
    ולמה אין עוד נפחים בין ה300 ל1000? 650, 800. משהו שמישהוא שרוצה מנוע רציני אך לא יכול להרשות לעצמו, כלכלית, את ה1000.

    מקווה שלא שכחתי משהו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    תודה !

    כמה שאלות אם אפשר:
    1. איך התנוחה - קרבית או זקופה ?
    2. איך הכוח מהמנוע - לינארי או מתפרץ ? נגיד אתה פותח חזק - האופנוע מזנק או בונה כוח בהדרגתיות ?
    3. איך המתלים בכבישי ארצנו ? מגהץ ?

    ואם כבר בהתרשמויות עסקינן.. אולי תזרוק כמה מילים לטובות הקוראים בעתיד על ה-650 ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  5. #5
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    1- התנוחה כמו לכל ערום, אני משער. לא זקופה אך לא קרבית.
    רכינה מעט קדימה.

    2- יכול להיות מתפרץ. עשיתי שימוש לניארי עם המצערת ללא מכות כוח. ה1000 הראשון שרכבתי וגם לא התחשק לי להחליק עם אופנוע מבחן.
    אך אני בטוח שלתת פתיחת מצערת מהיר תזנק אותו. גם בשימוש שלי זה צבר מהירות בזריזות וברחתי לדוקאטי והונדה שהיו ליד.

    3- המתלים מעולים. מהמורות קטנות והקפצות של כביש עקום לא הורגשו כלל. וכביש 5 לא במצב טוב.

    אפרסם את ה650 בנפרד יחד עם הMT09 ביום שישי אחרי הרכיבה על הMT09.

אשכולות דומים

  1. למכירה CB650F
    על ידי lishay89 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-05-2018, 12:19
  2. המלצות על ציוד לאופנוע חדש (cb650f)
    על ידי gal.l בפורום פורום ציוד
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 28-12-2017, 23:47
  3. מחפש cb650f
    על ידי gal.l בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 19:27
  4. למכירה סבל מקורי ל cb650f
    על ידי cb650f בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2016, 17:59
  5. CB650F חדש עם בעיות בהנעה קרה
    על ידי DaniB בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 14:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO