ערב טוב לכולם , מעוניין לשדרג צמיגים לאופנוע שלי
מחפש את הפשרה הכי טובה לסגנון הרכיבה שלי
אדמה קשה וסלעית בשילוב רכיבת כביש כמעט יום יומית למרחקים קצרים
פנטיק 250 מרובע מידות 120-18 100-21
ערב טוב לכולם , מעוניין לשדרג צמיגים לאופנוע שלי
מחפש את הפשרה הכי טובה לסגנון הרכיבה שלי
אדמה קשה וסלעית בשילוב רכיבת כביש כמעט יום יומית למרחקים קצרים
פנטיק 250 מרובע מידות 120-18 100-21
אני עם מצלר 360, מאוד מרוצה בינתיים.
אלה צמיגי מוטוקרוס עם תקינת כביש (לא שזה משנה לי).
אוחזים היטב בקרקע סלעית ועל דרדרת (אני רוכב עם לחץ של 9-10PSI, הסקווארנה WR125 שתי פעימות).
על הכביש הם בסדר.
כרגע הצמיגים עם כ-300 ק"מ, שכללו מעט אספלט, הרבה שבילים וסלעים פה ושם. הם עדיין במצב לא רחוק מחדש.
את הצמיגים רכשתי במוטוליין עפולה - מחיר מעולה ומשלוח חינם עד הבית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הוא דוש עם עם נטיה חזקה לכיוון השטח ,יותר קרבי מהWR250R
אבל לא ברמה של אינדורו כתום לדוגמא , הטיפולים לפי קילומטרים ודיי פשוטים על ספר הרכב כל 2000 קילומטר אני אישית מחליף שמן ומנקה פילטרים כל 1000
אבל בכביש הוא נוסע כמו גדול כולל נסיעות של חצי שעה בהילוך בהילוך חמישי שישי לפעמים לוקח גם מורכבות קלות משקל עד 50 קילו ומסתדר איתן יפה מאוד כולל קצת שטח ונסיעות כביש לבר הקיבוצי הקרוב וחזור
ובכלל חבל שלא הזכירו מילה אחת על פאנטיק בפולגז כי יש על מה לדבר
להלן גרסת הסופרמוטו בהשחזת רגליות למראה נופים אירופאים
https://www.youtube.com/watch?v=6cGUgewvwVw&t=160s
עריכה " ה606 נראים לי מתאים ,מישהו מכיר ?
נערך לאחרונה על ידי 1click; 01-08-2018 בשעה 17:53.
אני רכבתי שנים עם מיטאס e-09. סבירים לשטח ולא נשחקים מהר מדי בכביש. אם הכביש זה קטעי קישור בלבד, אולי אפשר משהו יותר קרבי (שטח).
DURO
DM1111
DM1112
וגם זול ברמות.
הם בכלל אוחזים על סלעים?
אין לי שום ניסיון איתם, למיטב הבנתי מדובר בצמיג סיני זול, שחי הרבה עקב היותו קשה כמו אבן.
לפות"ש - אופציה קצת יותר זולה מהמצלרים זה מקסיס.
הם בסדר באחיזה, ומחזיקים הרבה.
הצמיג עצמו "קשה" ודורש לחץ אוויר נמוך כדי לספק אחיזה טובה.
לדעתי - פחות מתאים לאופנוע קל משקל (דו"פ קטן) ולסלעים, עושה עבודה מעולה על אופנועים מעט כבדים יותר שרוכבים בעיקר שבילים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
האופנוע בערך 120 קילו כולל נוזלים
ואני בעיקר! רוכב על שבילים כורכר אדמה קשה כמעט בלי קטעים טכנים כמו סינגלים צפופים סלעים אבנים וכו.. אם זאת האופנוע כן בעל לוחית צהובה ונוסע בכבישי הצפון להניידות קצרה (2000 קילומטר בחצי שנה )
ואני צריך צמיג עם דגש עם הקדמי שנותן פידבק טוב גם "בהשכבות" בכביש ב120 קמ"ש
שאלה אחרונה האם אפשר להתאים מאחורה צמיג לשטח יותר גדול כמו 140 ?
לאופנוע יש גרסת סופרמוטו אז אני מאמין שלא אמורה להיות בעיה בגודל של הסווניג
לא יודע מה להגיד לך.
מעולם לא עשיתי "השכבות ב-120" עם צמיגי מוטוקרוס.
נדיר שאני עובר את ה-70 קמ"ש בכביש עם ההאסקה.
הנה רשימת צמיגים מוכווני-שטח, שעדיין חוקיים לכביש.
המצלרים שלי שם, אבל זה ממש לא צמיג שהייתי קונה לרכיבות כביש מהירות.
http://trailbiketravel.com/5-best-dual-sport-tires/
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בד"כ אין בעיה. עד שאתה מגיע לטסט.
ובכלל,
אני לא חושב שהגדלת המידה תתרום יותר מדי.
להשכבות בכביש ב120 אתה כבר צריך צמיגי 50-50 ובשטח הם לא שווים כלום. אתה פשוט תמשיך ישר בסיבובים על דרכי כורכר (נראה לי שהסיבה היחידה שהם נקראים כך זה כי הם מעט פחות רגישים לפנצ'ר בשטח, אלו היו בזמנו הצמיגי כביש שלי בdr. בטיולי סופש הייתי מרכיב את הסט של הe-09, אבל כאמור, אופנוע הרבה יותר כבד).
שלושת אלו היו לי לכביש:
https://www.mitas-moto.com/internati...il-tyres/e-08/
https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/tourance
https://www.metzeler.com/en-ww/produ...nduro-3-sahara
השלישי נראה יותר קרבי אבל בפועל היה פחות טוב בכביש ולא סיפק את הסחורה כלל בשטח.
אלו היו הצמיגי שטח שלי:
https://www.mitas-moto.com/internati...il-tyres/e-09/
הקדמי שלהם תופס הרבה פחות טוב מצמיג שטח מלא, והם כאמור כבדים, אבל סה"כ אפשר להשחיז איתם יפה יפה בשטח, והם באמת אחלה בכביש (לא להשכבות ב120).
הd606 סבבה לגמרי. די דומים למיטאס.
אלו שהיו לי הגיעו עם האופנוע והיו כבר יבשים.
קח בחשבון שצמיגי קוביות על כביש נוטים לפתח "גלים". כלומר שחיקה לא אחידה בין הקוביות. ואז אתה מגיע למצב של החךפת צמיג כשהוא עוד לא שחוק.
הדנלופ 606 נחשבו בזמנם (בימי הזוהר של הDRZים) לצמיגי הדו"ש הטובים ביותר, ראש בראש עם הAC10.
הבעיה היתה שהמחיר שלהם התחיל להיות לא שפוי ואנשים הפסיקו לקנות אותם.
לא ידעתי הם עדיין נמכרים.
אני רכבתי איתם מספר שנים עם DRZ, בשטח ועם נסיעות כביש לא יומיומיות אבל לעיתים ארוכות והייתי מרוצה.
מצד שני, בכביש רכבתי רגוע מאד ומעולם לא "השכבתי".
קוסטה, הדורו זולים ואוחזים יפה על אדמה קשה וסלעים ועל בינונית על רכה וחול פחות.
אה וכמובן שעל הכביש! ממש תענוג על הכביש, אוחזים גם על כביש רטוב ובהטיות גדולות.
הייתי מתנייד חצי מהזמן בכביש ב100 חצילים +-.
ובשטח הם ממש לא היו פשרה.
היו לי דנלופס 606' הם היו טיפה יותר טובים בכביש אבל ממש פחות טובים בשטח.
עלו כפול והחזיקו דומה.