ראיתי שכתבת על הבורגמן 650, גם אני שקלתי אותו עד ששמעתי על המחיר של הגיר שלו ושהוא הולך בין 40 ל80 אלף ק"מ. אחרי שחישבתי וחשבתי הבנתי שיותר זול להחזיק טימקס מאשר בורגמן 650, אני יודע שמועדון הבורגמן גדול ודוגל בכלים האלה... אבל כשאתה בא לעופר אבניר וכבר מראש הוא מדבר איתך אם הולך לגיר בשנה הראשונה\שניה\שלישי יש השתתפות כבר הבנתי שיש פה חתול בשק, כמה שהאופנוע אמין, נוח ומאובזר אני לא הייתי נכנס לסרט הזה של להחזיק בורגמן 650.

אני בשיקול דומה מסיבות שונות.. כל האדוונצ'רים האלה נראים לי כמו קטנוע בלי בגז' אם אתה לא נוסע שטח, יש כמה אופנועי כביש שקורצים לי כמו הMT 07 או להחליף לבורגמן 400 אבל בקצרה... אל תקנה אופנוע מוגבל, תגדיל רישיון ותרכב על הדבר האמיתי, בסופו של דבר אתה גם תגלה שבגלל הרישיון המוגבל אתה תפסיד את אותו הכסף של הרישיון החדש במעמד המכירה.