ידידי, אתה נשמע מבואס. הסר דאגה מליבך.
קודם כל - לאור נתוני הקומפרסיה, סביר להניח שהאופנוע שלך לא "נקרע" יותר מדי בעבר.
לפי מה שאתה מתאר, את כבר עושה את כל מה שצריך לעשות כדי לשמור על בריאות המנוע לאורך זמן.
תוסיף למה שכבר כתבת לדאוג שהשסתומים יהיו תמיד בטווח התקין - הם בורחים מהר ב-GS - וקבלת מתכון מנצח לחיים ארוכים.
כמה ארוכים - אין לדעת, אבל לפי התיאור אני לא ראוה סיבה שתידרש התערבות משמעותית במנוע בכמה עשרות אלפי קילומטרים הקרובים.
עכשיו, בוא נכניס דברים לפרופורציה:
עלות חלקים, חריטה והתאמת שסתומים לשיפוץ מנוע עליון בעז, כשפירוק והרכבה מתבצעים עצמאית - לא תעלה לדעתי על 2000 שקל.
אם תוסיף מנוע תחתון, ידרש עוד קצת למיסבי קראנק ובאלאנסר. אלה לא סכומים גבוהים - לצורך השוואה, כל הרשימה זה מחיר של בולם אפטרמרקט איכותי.
לא סביר שתצטרך להגיע לשם בכמה שנים הקרובות, אבל גם אם כן - תעשה את העבודה, ותמשיך לרכב. אין שום סיבה להתחיל לחסוך קילומטראז', ולהפוך את הבעלות על האופנוע מהנאה לעול.
לגבי הברגים:
כל עוד הם נסגרו במפעל, לא אמורה להיות שום בעיה לפתוח אותם ולסגור בחזרה.
הברגים של האגזוז עשו לך צרות כי הם היו חשופים למים במשך יותר מעשור, והחלידו.
בתוך המנוע זה לא אמור לקרות. בעיות מהסוג הזה קורות במנועים שנפתחו ע"י מכונאים גרועים, שחרשו את הברגים או סגרו אותם מעל המומנט הדרוש.
הרבה יותר סביר, שתחווה עם האופנוע בעיות זקנה בשנים הקרובות - קרבורטורים, מיסבים, חשמל (כולל אלטרנטור/מיישר) וכו'.
תקלות שיכולות לעלות כסף לא קטן במצטבר, אבל כל עוד אתה מטפל לבד - זה לא משהו שקשה לעמוד בו, כי אלה לרוב הוצאות חד-פעמיות לא גבוהות כל פעם.
אז חודש אחד צריך להחליף מיישר, אחרי חודשיים מבריחים בולם אחורי משומש, בעוד חצי שנה מחליפים סלילים.