בכל מקרה המספר השני בשמן רב דרגתי מציין את הצמיגות של השמן שהמנוע חם לכן אינו קשור לטמפרטורה של הסביבה.
המספר עם הW שמחובר אליו מציין את צמיגות השמן בהתנעה קרה לכן יש לו קשר ישיר לטפרטורת הסביבה.
מזה אפשר להבין שההבדל בין 10w40 ל15w50 לא ישנה הרבה במדינה חמה לכן עדיף להשתמש במה שהיצרן המליץ.
לגבי הGS 500 גם שהיה חדש אכל שמן ככה שהיצרן תכנן אותו בצורה הזאת, כל נסיון לגרום לפחות אכילה ע"י שמן סמיך יותר יכול לגרום נזק למרות שבמקרה של ה40 מול ה50 יש הבדל קטן.
ממליץ לפותח השירשור להמשיך ולהשתמש ב10w40 למרות שהאופנוע צורך יותר שמן איתו