עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: הונדה אפריקה טווין??

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7

    הונדה אפריקה טווין??

    שלום לכולם,
    אני רוצה להגדיל את הרישיון שלי לa ומחפש קטנוע או אופנוע לקנות.
    אני גובה (2 מטר) ומחפש נסיעות בעיר וגם אפשרות לפעמיים בשבוע 50-60 קילומטר כל כיוון.
    אתמול במקרה הייתי הסניף של הונדה והתיישבתי על האפריקה טווין (ממש התלהבתי) איך הוא? איך נסיעה ארוכה כמו טיולים בלי שטח? או אולי יש הצעות לכלים ברמה יותר גבוהה כמו שציינתי אני לא מחפש שטח. ואם יותר זולים יהיה ממש מעניין לשמוע.
    חבר אמר לי על בורגמן 650 ועדיין לא ממש שקלתי, אבל מה אתם אומרים עליו?

    תודה רבה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    יש כל כך הרבה סגמנטים ,חשוב קודם כל שתבין מה אתה רוצה, האם אופנוע? קטנוע?
    קטנוע יעשה את העבודה בדיוק כמו אופנוע השאלה איך.

    האפריקה טווין משתייך לאדוונצ'רים, וישנם מתחרים זולים יותר כגון הסוזוקי ויסטרום או מצד שני ה- GS1200 של ב.מ.וו.
    חשוב שתציין תקציב, מה חשוב לך (תנוחת רכיבה, נוחות, ביצועים) כדי שיוכלו לייעץ לך.

    בכל אופן, במקומך הייתי הולך על נסיעות מבחן אצל היבואנים כדי קצת לקבל מושג למה אתה מתחבר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    תקציב 80000 בכללי , מחפש תנוחת ישיבה זקופה ונוחה. לא מחפש אופנוע ספורטיבי מאוד. ורק רוצה להינות מנסיעות ארוכות יותר. אבל רוב הזמן זה בעיר פלוס היוניים הקצת יותר רחוקים. ואם רצון להתחיל טיולים בסופשים.
    יבר שלי אמר על הבורגמן בגלל המועדון שלו בנוסף. בשביל הטיולים.
    טיולים עם מורכבת רוב הזמן.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מול המתחרים הישירים האפריקה מיועד יותר לשטח. אם שטח לא מעניין אותך יש כלים שיעשו עבודה טובה יותר על הכביש.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מול המתחרים הישירים האפריקה מיועד יותר לשטח. אם שטח לא מעניין אותך יש כלים שיעשו עבודה טובה יותר על הכביש.
    אתה יכול לתת לי אופציות בבקשה?
    והאם יש כלים שיהיו תמתאימים למה שאני מחפש בקטגוריה של a1? כי כרגע יש בעיות בארץ עם טסטים לרישיון.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    בקרוב צריך להגיע ב.מ.וו F750GS

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי חדשפה צפיה בהודעה
    תקציב 80000 בכללי , מחפש תנוחת ישיבה זקופה ונוחה. לא מחפש אופנוע ספורטיבי מאוד. ורק רוצה להינות מנסיעות ארוכות יותר. אבל רוב הזמן זה בעיר פלוס היוניים הקצת יותר רחוקים. ואם רצון להתחיל טיולים בסופשים.
    יבר שלי אמר על הבורגמן בגלל המועדון שלו בנוסף. בשביל הטיולים.
    טיולים עם מורכבת רוב הזמן.
    ורסיס 1000 יענה לך על הצרכים בול, חשוב שתעשה נסיעת מבחן.

    גילוי נאות אני בעל ורסיס ואלה בדיוק הפרמטרים שחיפשתי למעט נושא הכאוב של גובה הרוכב (אני 1.75ׂׂ מטר)
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    איזה נסיון יש לך? רק קטנוע? אם כן, ישר להתחיל מכלי של ליטר? לא שהם כאלה מאיימים אבל עדיין...
    Tracer 900

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי חדשפה צפיה בהודעה
    אתה יכול לתת לי אופציות בבקשה?
    והאם יש כלים שיהיו תמתאימים למה שאני מחפש בקטגוריה של a1? כי כרגע יש בעיות בארץ עם טסטים לרישיון.
    בדרגת A1 יש לך
    F700gs (מאוהב בשלי)
    ורסיס 650
    ויסטרום 650
    NC750X בדרגת רישיון A1 קיים רק מ-2018

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    איזה נסיון יש לך? רק קטנוע? אם כן, ישר להתחיל מכלי של ליטר? לא שהם כאלה מאיימים אבל עדיין...
    כן עד עכשיו רק קטנועים 400 סמ״ק.
    גם אני חשבתי ככה שלעלות לליטר יהיה קשה, אבל בדיוק כמו שציינת אמרו לי הרבה אנשים שהם לא מאיימים יותר מידי.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בדרגת A1 יש לך
    F700gs (מאוהב בשלי)
    ורסיס 650
    ויסטרום 650
    NC750X בדרגת רישיון A1 קיים רק מ-2018
    שמעתי על באופנועי 650 שציינת אבל הבנתי שלא כדי לקחת את המוגבלים ושהCB500x יהיה יותר מתאים זה נכון?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ורסיס 1000 יענה לך על הצרכים בול, חשוב שתעשה נסיעת מבחן.

    גילוי נאות אני בעל ורסיס ואלה בדיוק הפרמטרים שחיפשתי למעט נושא הכאוב של גובה הרוכב (אני 1.75ׂׂ מטר)
    איך הוא מבחינת טיפולים?
    מה עם הוי סטורם במקביל לזה?
    אם אתה יודע?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    שלום ל ״חדש פה״...
    יש מישהו בדיוק בגובה שלך, בדיוק רוכב על בורגמן 400, בדיוק מגדיל עכשיו רישיון, בדיוק לא רוצה ספורטיבי, בדיוק כן רוצה ספורטיבי, בדיוק רוצה/לא רוצה/כן רוצה CB500X.
    קוראים לו גלעד, בטוח יהיה לכם דיבור טוב בינכם.
    חפש אותו בהודעות האלה:
    אחת, עוד אחת, עוד אחת.

    אסיים בציטוט של הפילוסוף הגדול א. פאוורס:
    "what's your point vanessa?"
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  14. #14
    ראיתי שכתבת על הבורגמן 650, גם אני שקלתי אותו עד ששמעתי על המחיר של הגיר שלו ושהוא הולך בין 40 ל80 אלף ק"מ. אחרי שחישבתי וחשבתי הבנתי שיותר זול להחזיק טימקס מאשר בורגמן 650, אני יודע שמועדון הבורגמן גדול ודוגל בכלים האלה... אבל כשאתה בא לעופר אבניר וכבר מראש הוא מדבר איתך אם הולך לגיר בשנה הראשונה\שניה\שלישי יש השתתפות כבר הבנתי שיש פה חתול בשק, כמה שהאופנוע אמין, נוח ומאובזר אני לא הייתי נכנס לסרט הזה של להחזיק בורגמן 650.

    אני בשיקול דומה מסיבות שונות.. כל האדוונצ'רים האלה נראים לי כמו קטנוע בלי בגז' אם אתה לא נוסע שטח, יש כמה אופנועי כביש שקורצים לי כמו הMT 07 או להחליף לבורגמן 400 אבל בקצרה... אל תקנה אופנוע מוגבל, תגדיל רישיון ותרכב על הדבר האמיתי, בסופו של דבר אתה גם תגלה שבגלל הרישיון המוגבל אתה תפסיד את אותו הכסף של הרישיון החדש במעמד המכירה.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי edgaroviz צפיה בהודעה
    ראיתי שכתבת על הבורגמן 650, גם אני שקלתי אותו עד ששמעתי על המחיר של הגיר שלו ושהוא הולך בין 40 ל80 אלף ק"מ. אחרי שחישבתי וחשבתי הבנתי שיותר זול להחזיק טימקס מאשר בורגמן 650, אני יודע שמועדון הבורגמן גדול ודוגל בכלים האלה... אבל כשאתה בא לעופר אבניר וכבר מראש הוא מדבר איתך אם הולך לגיר בשנה הראשונה\שניה\שלישי יש השתתפות כבר הבנתי שיש פה חתול בשק, כמה שהאופנוע אמין, נוח ומאובזר אני לא הייתי נכנס לסרט הזה של להחזיק בורגמן 650.

    אני בשיקול דומה מסיבות שונות.. כל האדוונצ'רים האלה נראים לי כמו קטנוע בלי בגז' אם אתה לא נוסע שטח, יש כמה אופנועי כביש שקורצים לי כמו הMT 07 או להחליף לבורגמן 400 אבל בקצרה... אל תקנה אופנוע מוגבל, תגדיל רישיון ותרכב על הדבר האמיתי, בסופו של דבר אתה גם תגלה שבגלל הרישיון המוגבל אתה תפסיד את אותו הכסף של הרישיון החדש במעמד המכירה.
    תודה רבה עזרת מאוד

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:19
  3. הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-01-2016, 08:53
  4. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55
  5. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO