אני ממליץ לנקות פילטר אויר לעיתים תכופות יותר, בטח ובטח באיזור הדרום.
כמויות החול שיש שם טינפו לי את הפילטר בטיול אחד של כ-6 שעות מנוע.
באותה הזדמנות אפשר להוציא את הפלאג ולנקות אותו ממשקעים - אני משתמש בספריי קרבורטורים ומברשת נחושת עדינה.
כדאי גם לקנות פילטר אויר נוסף ולעשות רוטציה בינהם - עד שאחד מתייבש, מתקינים את השני ויוצאים לרכב.
אם הפילטר מתחיל לפתח סדקים או שנושרות ממנו חתיכות - תחליף אותו. הם לא יקרים.

לפני כל טיול, כדאי לשמן שרשרת (עם מברשת שיניים ושמן גיר), לבדוק מתיחה, ולבדוק אויר בצמיגים (רצוי עם מד דיגיטלי - לא להסתמך על המדים של תחנות הדלק). רצוי גם לנקז אוויר מהבולמים (פותחים את הברגים בחלק העליון של הטלסקופ, שומעים ט-ס-ס-ס וסוגרים בחזרה).
אחוז שמן אפשר לקבוע לפי תוואי נסיעה - אם אתה רוכב בשטח טכני, בלי פול-גז וסל"ד גבוה, אחוז השמן בסדר. אם אתה רוכב גם בשבילים מהירים עם הרבה מאוד גז, הייתי עולה לכיוון 2.5%. זה יפגע קצת בביצועים, אבל יעזור לשמור על המנוע.