בהמשך לנאמר, בחירת מידת המוסים משפיעה על "הלחץ", ישנם רוכבים שבוחרים להרכיב מוסים במידות שונות ולא במידת הצמיג כדי להגיע לרמות שונות של לחץ.
עוד עניין חשוב הוא המותג של המוסים, יש את מישלין, מצלר, טכנומוס ועוד, ולכל אחד יש אורך חיים שונה ורמת קושי שונה לאותן מידות. ככל שיעברו שעות שימוש המוס מתרכך וכך מדמה לחץ נמוך יותר. במקרה שלך הייתי שואל את הבעלים הקודם מתי הוא הרכיב את המוסים (או לפחות כמה שעות יש עליהם) ושל איזו חברה.
בכל אופן, העלאת לחץ לא תהיה אפשרית ולא חושב שכדאי לך להחליף משהו אלא להתרגל למצב אלא אם המוסים בסוף חייהם.
בנוגע לפילטר אויר, הכי פשוט ועובד מעולה זה לפרק (ולאטום את פתח יניקת האויר למנוע ולוודא טוב טוב שלא נכנס אבק או שאריות חול) את הפילטר, לטבול ולהשרות כרבע שעה במים חמים עם אבקת כביסה ועל הדרך לעסות בעדינות עד שהפילטר נקי. אם יש צורך לחזור על הפעולה שנית.
לשטוף את שאריות הסבון, שים לב לא לבצע סחיטה סיבובית אלא לחיצות עדינות כדי לא לקרוע את הפילטר.
לאחר מכן לייבש טוב, לאחר זאת יש לבצע שימון עם שמן פילטר ייעודי.
ישנם מספיק סרטונים ברשת, שווה לך להתבונן ולהתרשם.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה