תתחדש!
באופנוע חדש (לך), מאחר ואתה לא יודע מה בדיוק עשו ומתי, מומלץ תמיד לעשות "יישור קו" מיד שקונים.
לפני שאתה ממשיך לרכב ממליץ לך להחליף שמן גיר, לנקות פילטר אוויר, אולי להחליף לפלאג חדש ולבדוק באופן כללי שהכל מתוח משומן ומגורז.
זוהי עכשיו נקודת האפס שלך ומכאן אתה יכול לספור 20 שעות לשמן גיר וכו' כמו שאמרו.

לגבי תדירות ניקוי פילטר אוויר - אני גם בעד כל כמה רכיבות ולא כל רכיבה, מקטין את הסיכוי שתכניס משהו למנוע בזמן ההחלפה, והפילטרים האלה יכולים להכיל המון המון אבק אם הם משומנים כראוי ולכן לא צריך לנקות כל רכיבה. (KKATOV - "טיול אחד של 6 שעות" זה בערך 3+ רכיבות ממוצעות, רוכב רגיל עושה לא יותר מ2 שעות מנוע בסופ"ש, אז כמה אתה כביכול ניקית אחרי שלוש רכיבות).
לגבי פלאג, לא רואה צורך לפרק ולנקות וכו' אם אין בעיה, גם זה סתם מגדיל את הסיכוי שהאבק שמסתובב באזור יכנס למנוע. אם הפלאג נשרף - מחליפים. אם ממש רוצים אפשר כל החלפת שמן או שתיים או שלוש להחליף פלאג יזום.

ב-125 לא הייתי מחכה ל-200 שעות להחלפת בוכנה, בהחלט הייתי בודק ו/או מחליף כבר ב-180.

בהצלחה!