תעבור לסוכן אחר..
אני חידשתי לפני כמה שבועות, דרך יובל בר. נשאלתי רק אם הכלי הוא למטרות עבודה/עסק או לא. זהו
 
			
			היום נוכחתי במשהו חדש לצערי....
אני עד עתה הייתי מבוטח על הקטנוע שלי דרך אודי דגן, היום בעת החידוש נשאלתי על ידי הנציגה את השאלות הבאות,....
האם אני נוסע עם האופנוע לפגישות עיסקיות שלי?
האם אתה מדווח על הביטוח של האופנוע בדו"ח השנתי שלי?
הטענה היתה שזאת הדרישה של ביטוח הפול לדעת אם אני מדווח אם לאו.
והקאץ' בכל הסיפור הוא שאם אני מדווח אז הביטוח נחשב כעיסקי ואז הוא מתייקר בכ 30%....
דיברתי עם הרו"ח שלי והוא ציין שמעולם לא שמע על התנייה כזאת.
פניתי לקבל הצעה מחברות אחרות ואף אחת לא ציינה את ההתנייה הזאת, ויותר מכך! באתר של ביטוח הפול אין את ההתנייה הזאת.
האם אני חולם? או שזאת המציאות החדשה שגם כאן נכנסים לנו לכיס.
מה הקשר בין ביטוח חובה לדיווח בדוח השנתי לשם התקזזות מס.
לא מספיק, שאני משלם על אופנוע שערכו כ 2000 שקל במקרה הכי טוב, ביטוח של כמעט 3000ש, אז גם לזה נכנסים לי?
האם מישהו נתקל בדבר כזה?
מה לעשות? אני פשוט נדהם וכועס
תודה אבי
תעבור לסוכן אחר..
אני חידשתי לפני כמה שבועות, דרך יובל בר. נשאלתי רק אם הכלי הוא למטרות עבודה/עסק או לא. זהו
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מזל טוב,
נכוות מאודי דגן מבלי שנזקקת באמת לשירותיו. (והתרחיש הזה עדיף לך)
יצאת מזה בזול, תחליף סוכן.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
עזוב את אודי דגן בהקדם. הכי גרוע להיות אצל השרלטן הזה.
 
			
			אני נשאלתי את אותן השאלות בדיוק ע"י סוכנת הביטוח של ה...פול! וזה מה שהיא גם אמרה לי, אם למטרות עסקיות המחיר גבוה יותר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
			
			לא מזמן קניתי רכב, וכשבאתי לבטח שאלו אותי אם היה ברשותי רכב ב 3 שנים האחרונות,
אמרתי שכן, אני מחזיק אופנוע, ומשלם עליו ביטוח.
מסרו לי שלא ניתן לתת הנחה בגין העדר אי תביעה - מכיוון שלא ביטחתי באופן ישיר רכב.
פשוט הזוי איך משנה לשנה, מביטוח לביטוח, תמיד מנסים להמציא איזה שטיק בכדי לגזול ממך כסף!
 
			
			אם אתה מכניס את הדו"ג שלך תחת הוצאות העסק אזי הוא משמש אותך לעסק ומכאן העליה שסיפרו לך בתעריף הביטוח...
שואלים או לא שואלים זה משהו אחד ואתה כמובן יכול להתעצבן על זה...
מה שכן, אם קורה מקרה ביטוח, ולא דיווחת לחברת הביטוח שהדו"ג משמש אותך לעסק - כלומר שילמת תעריף ביטוח "רגיל", וחברת הביטוח תגלה שאתה מכניס את הוצאות הד"ג תחת העסק שלך, זה אחלה סיבה מצידם להתנער מלשלם לך, קח את זה בחשבון...
לגבי החלק השני - כמו שכתבו פה חלק מהחברים, יובל בר זה הכתובת שלך, קיבלתי ממנו אחלה שרות ורוכב דו"ג בעצמו.
אני גם ביטחתי בעבר אצל דגן ונכוותי כיום אני אצל יובל בר.
בכל מקרה - לא בטוח שבמקרה הזה אתה צודק מאחר שאם הרכב משמש אותך לנסיעה עסקית וחברת הביטוח תוכיח את זה במקרה תאונה אתה עשוי למצוא את עצמך בבעיה.
שוחחתי על זה עם חבר שעושה את הביטוח העסקי בגלל הקטע הזה.
אני גם כיום משתמש באופנוע אך ורק להגיע למשרד הראשי ( היכן שאני עובד באופן קבוע) ולא יוצא לענייני עבודה בשאר המקומות כדי למנוע בעיות (יש לי לשכות בכול הארץ ואני לעיתים עובד בהן).
נ.ב
הנושא תקף גם לגבי שכירים - אסור להשתמש באופנוע לצורכי עבודה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מצד אחד זה לא הוגן-לא כל כלי שמוכר לצרכי מס משמש לשליחויות.
מההיבט הביטוחי, דו"ג לעצמאי שנוסע כל יום הלוך-חזור למשרד, פחות בסיכון ביטוחי מאשר שליח.
מצד שני, חלק מעלות הביטוח משמשת כהוצאה, מה שמקטין את תשלומי מ"ה.
כמה שזה לא הוגן, כמו שכתבו לך, במקרה של חו"ח תאונה, הם ייבדקו עמוק את המבוטח ואת הביטוח שלו.
אם אתה עצמאי, תבלע את הצפרדע הזו.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE