עכשיו יותר טוב.
מה שאתה מתאר לא בהכרח קשור לכיוון שסתומים - כנראה שבכלל לא קשור. יש בורג בקרבורטור (ואפילו לפעמים במערכות הזרקה) שקובע את סל"ד הסרק שעליו צריכה לעבוד המערכת. אם הבורג לא מכוון - סל"ד הסרק יהיה נמוך מדי ויגרום לכיבויים.
כמו כן, אם אחרי העלאת הסל"ד הבעיה תיעלם במצב של מנוע חם אבל עדיין תהיה שם במצב של מנוע קר - צריך להסתכל על הצ'וק, כפי שהוצע בתגובה הראשונה לשרשור (לא שלי).
דלק 98 לא יעזור לכלום. אפשר לבצע ניקוי קרב', אבל צריך גם לכוון אותו אחרי זה.