הגרוטאה.
אני מכיר באופן אישי כמה אופנועים וכמה כלי רכב שנגנבו באמצע היום מול הש"ג בבסיסים.
כולל בחניון הספציפי של צאלים (שם זה היה רכב שבסוף לא נגנב כי הם לא הצליחו להתגבר על הקודן. הם כן פירקו לו את הצורה מבפנים. חלק כדי להגיע אל מאחורי הדשבורד, אבל חלק סתם מעצבים).
אם אתה יכול להכניס את האופנוע לבסיס זה סיפור אחר.


ציטוט ההודעה בתגובה
), ושלוש שעות אחרי כבר ישבתי מול הטלוויזיה בבית. לצערי הרב, בגלל שינוי התוכנית והתממשות אופציית היציאה המוקדמת יותר, לא שמתי לב והתיקים נשארו בגרוטאה, מה שקבע סופית שבכל המילואים הגרוטאה תשמש ככלי התחבורה. במהלך הנסיעה הזאת הביתה בערב/לילה, היה נדמה לי שאיזו נורה ספק נדלקה, אך מכיוון שההבהוב שלה היה כ"כ מהיר לא שמתי לב איזו תקלה היא מחביאה. בחזרה למוצב יומיים אחרי הבנתי את הטעות שלי. במהלך עומס תנועה חריג לפני שדה בוקר נדלקה סופית הנורה הבעייתית, הלא היא נורית השמן מנוע. למזלי בשדה בוקר ישנה תחנת דלק שבה עצרתי לבדוק את העניינים. בטיפשותי לא בדקתי שמן ומים לפני התחלת הנסיעה הזאת, ובאופן לא מפתיע בכלל היה חסר לא מעט שמן (סביב ה 2 ליטר!!!). כאמור למזלי הגדול מהרגע שהנורה נדלקה באופן קבוע ועד לעצירה הזאת עברו פחות מ 200 מ', כך שנראה שלא נגרם נזק. על הדרך מילאתי גם קצת מים, לכל מקרה. הדרך אל המוצב ו10 ימים אחרי גם החזרה הביתה, היתה כמו שאר הנסיעות, רגועה ונינוחה בלי לעבור את ה 100 קמ''ש מקסימום (לעקיפות בלבד) ולמעט הפסקת השמן לא היו בעיות כלל. הגרוטאה החזירה את שוויה פעמיים ואיפשרה לי נסיעה שהתאימה עצמה לאווירת הקו (ה theme של הקו היה ''...יש זמן, לא למהר...''). מאידך, האופנוע בטח היה עושה את הדרך בחצי מהזמן (בשיא השלילי לקחה לי הדרך מראשון לחריף סביב ה 4.5 שעות), ואם כבר לנסוע הרבה בלי מזגן, הייתי מעדיף לעשות את זה על דו''ג. אני די בטוח שאם יקראו לי שוב (בתקווה שלא, בכל זאת בן 37) אני אעשה את הדרך עם האופנוע, אבל אין לדעת.