לא יודע באיזה אופנוע מדובר ואיני מתמצא במבנה הספציפי של הקרבורטור שלך. אבל קח בחשבון שתיאורטית יכולות להיות כל מיני טבעות גומי O-RING סביב דיזות ומוט מצערת ועוד, שעלולים להיפגע. נוסף לכך וכפי שהזכירו מעליי, להעביר זרם ככה סתם במעברים המרכזיים של הקרבורטור לא יפתור אותך את הצורך לעבור באופן יסודי וסיסטמטי על כל הדיזות והמעגלים הקטנים. במקרה הטוב, זה סתם בזבוז חומר וזמן. במקרה הפחות טוב זה עלול לסתום את המעברים הקטנים בכל שיעביר את הג'יפה הלאה.
תעשה לכלי שלך טובה, ותטפל בו נכון ויסודי. רק טוב יצא מזה.