ערב טוב,
האם יש כאן מישהו שמכיר את הכלי הנ''ל ובעל ניסיון איתו?
האם קיימות בעיות נפוצות?
וכמה יקרה התחזוקה?
ספציפית מדובר על כלי משנת 2011 ו66K.
תודה![]()
ערב טוב,
האם יש כאן מישהו שמכיר את הכלי הנ''ל ובעל ניסיון איתו?
האם קיימות בעיות נפוצות?
וכמה יקרה התחזוקה?
ספציפית מדובר על כלי משנת 2011 ו66K.
תודה![]()
אתה מוזמן למצוא את סיכום ה-100 אלף שלי.
סה"כ המנוע של ה-796 מאוד אמין, ופחות רגיש מה-1100 שברשותי (שעומד כרגע על 104 אלף ק"מ ומתפקד ללא דופי).
המפתח לאריכות ימים זאת רכיבה מתונה (יחסית ליכולות המנוע) ותחזוקה יסודית.
העלויות לא גבוהות יותר מאופנועים יפאניים מקבילים ביבוא של מטרו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מזכיר לך שזה מולטי 1100 - יש בודדים כאלה בארץ. אין הרבה דימיון בינו לבין ה-1200/950 החדשים מעבר לשם.
אני 1.77 מ'/ 72 ק"ג, ומסתדר איתו נפלא. הוא לא גבוה בצורה יוצאת דופן, מאוד צר וקליל יחסית לסגמנט.
עם זאת, אני לא יודע עד כמה זה אינפורמטיבי - אני מסתדר טוב גם עם אופנועי אינדורו מקצועיים, ועוד לא יצא לי לרכב על אופנוע שהפחיד אותי בגובה המושב.
בוא נגיד, שבסיבוב שעשיתי על סופר-טנרה 750 (שיצא לו שם של אופנוע מאוד מאיים לנמוכים - עקב הגובה, המשקל ומרכז הכובד הגבוה) - ממש לא סבלתי.
מאוד נהנתי מהק.ט.מ 690 אינדורו בכביש ובשטח - גם כן לא בדיוק אופנוע נמוך.
כל עוד יש שליטה טובה באופנוע - לא תהיה לרוכב בגובה 1.74-1.72 לרכב על המולטי.
ללא טכניקה מושחזת - זה יכול להיות קצת מאתגר, עקב מרכז הכובד הגובה הגובה והתפעול המעט גס של האופנוע, דורש פרק הסתגלות ארוך.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 18-08-2018 בשעה 22:35.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ההבדל בין 1.70 לבין 1.77 זה בדיוק ההבדל בין שתי רגליים יציבות על הקרקע לבין לעמוד על קצות האצבעות.
המולטי 1200 הוא בדיוק באותו גובה כמו ה-1100.
הגובה הוא לא בעיה ב90% מהזמן, הבעיה מתחילה כשאתה יורד או עולה למדרכה ובעוד מצבים שבהם אתה פשוט לא יכול להגיע לרצפה עם אחת הרגליים.
רוב הזמן כנראה תסתדר, אבל מספיק שתמעד או שתאבד שיווי משקל באחד מאותם מצבים ואתה מוצא את עצמך מועד ונופל עם 240 קילו של מכונה יקרה עד דמעות על הרצפה או חס וחלילה עליך.
לדעתי, אין שום דבר העומד בפני הרצון ואם תרצה כנראה שתוכל לרכב בכיף גם על אופנועים מגודלים, אבל לא כל האופנועים מתאימים ב-100% לכל רוכב.
כאן נכנס העניין של טכניקת רכיבה, והיכולת לתכנן מראש את מה שאתה עושה כדי שלא תצטרך להוריד רגל במקומות בעייתיים.
ויש כאן עוד קאץ':
אם היית רוכב על שניהם (לצורך העניין - אני משווה ל-950 שרכבתי עליו), אז היית רואה מרגישים שונה.
ה-950 רחב יותר באיזור הרגליים, וכפועל יוצא - מרגיש סובייקטיבית גבוה יותר.
גובה מושב כפי שהוא מופיע בטבלת הנתונים זה לא הדבר היחיד שמשפיע על הקלות שבה מגיעים לרצפה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קראתי תודה.
המונסטר והמולטי מתבססים על אותה פלטפורמה?
796 והמולטי שלי מאוד דומים.
לא בדיוק "פלטפורמה", אבל הטכנולוגיה זהה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual