
נכתב במקור על ידי
Jack_R1
כשהקטנוע מגמגם, הסלילים לא מייצרים את מלוא המתח וזה צפוי. 13.2 זה לא מתח טעינה תקין, אבל זה מעל ומעבר לפעולה תקינה של המערכת. המספרים הממוצעים של מע' הטעינה, עד כמה שאני זוכר: הטווח התקין הוא בסביבות 13.5-14, כשאר 14.2 זה המקסימום הסביר, ו-14.5 זה כבר טעינת יתר. עפ"י המספרים האלה אין בעיה בסלילים, אם כבר - אולי המצבר שלך חלש. אבל זה לא הפתרון של בעיות הגמגום.
אם אתה רוצה לבדוק את זה - תנסה להניע עם ג'אמפר כשהמנוע של הקטנוע חם, תראה אם הוא מניע, ואם הוא פתאום מניע בקלות - יכול להיות שהמצבר שלך דורש החלפה. אני הייתי מהמר שזאת לא הבעיה, אבל קל לבדוק את זה, אז למה לא לבדוק ולוודא.