סבבה נחכה לדגם התיור או האדוונצ'ר...
ה-CB1000R ממשיך את הרוח החדשה והצעירה של הונדה, ויחד עם זאת הוא אופנוע כיפי מאוד וסופר-קל לרכיבה.
http://fullgaz.co.il/?p=134400
![]()
סבבה נחכה לדגם התיור או האדוונצ'ר...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מפריע לי קצת עניין המחיר.
יש לך את ה-z900 שנושף לו בעורף עם 125 כ״ס על 209 קילו ב-67 אלף ש״ח.
אם אתה ממש רוצה מראה רטרו, יש את ה-z900rs ב-75 אלף
אם אתה לא נעול על 4 בשורה, יש את ה-xsr900 ששוקל פחות מ-200 קילו עם 113 כ״ס. ב-78 אלף.
אפילו ה-mt10 שכל הביקורות אומרות שהוא פשוט יותר טוב, עולה פחות מ-100 אלף.
מה יש בהונדה שאין לאחרים? על מה הם דורשים 100 אלף?
כרגיל הונדה עם מחירי הונדה
ובלי קשר בעיני הוא מכוער פחד
לחובבי הז'אנר בלבד.
הוא דורש 100 כי הוא יכול. כי יש אנשים שמאמינים שהונדה זה איכות. ומוכנים לשלם על זה לא מעט.
כי כנראה הם מוכרים כלים במחירים שלהם. עובדה הם עוד איתנו בשוק.
מסכים איתך רק לגבי ה-MT10 ששובר מוסכמות בשוק עם התמחור שלו. לא לגבי השאר.
לגביי ה-XSR: מנוע טריפל 850 ממועט טכנולוגיה לא יכול להיות באותה המשוואה מבחינת עלויות עם מנוע 1000 ארבעה צילינדרים ומערכות נוספות כמו בקרת אחיזה, בקרת בלימת מנוע ומפות ניהול מנוע.
לגבי השאר שרשמת: תוצרת תאילנד (ו-6000 ק"מ בין טיפולים) לא יכול להיות באותה משוואת עלויות עם תוצרת יפן (ו-12,000 ק"מ בין טיפולים)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
למה שילדת פלדה באופנוע ספורט ?
גרסת הRS של z900 מיוצרת ומורכבת בAkashi, יפן.
ל-XSR יש את כל המערכות שציינת. ההבדל המהותי הוא רק 9 קג״מ אבל הוא שוקל 15 קילו פחות.
אתה צודק בזה שחוץ מה-mt10, אף אחד מהם הוא לא באמת ליטר אבל האם יש באמת ב-cb1000r משהו שיבדיל אותו מסגמנט ה״כמעט ליטר״?
כל מה שהיה צריך זה רק CABS ו- Cruise Control והוא יכל להיות ליטר יוקרתי מודרני.
לגבי המנוע, תראה את הנסיקה במומנט לעומת 2016:
אני עדיין מרגיש שלא נראה הרבה כאלה על הכביש. לא בארץ ולא בחו״ל.
סליחה על ההקפצה, האם ידוע מאיזו שנה הדגמים בארץ באים עם ABS?
תודה, התכוונתי מתחילת הייצור/ייבוא של הדגם, למשל ממה שהבנתי ל CB1000R שנת 2010 שהגיעו לארץ לא היה ABS.
רכבתי לחרמון דרך כביש הצפון עם מישהו שרכב על כלי כזה. לקח סיבובים במהירות מרשימה בקלי קלות אבל מעל 140 על כביש 6 הוא סבל לאללה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021