ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
מפריע לי קצת עניין המחיר.
יש לך את ה-z900 שנושף לו בעורף עם 125 כ״ס על 209 קילו ב-67 אלף ש״ח.
אם אתה ממש רוצה מראה רטרו, יש את ה-z900rs ב-75 אלף
אם אתה לא נעול על 4 בשורה, יש את ה-xsr900 ששוקל פחות מ-200 קילו עם 113 כ״ס. ב-78 אלף.
אפילו ה-mt10 שכל הביקורות אומרות שהוא פשוט יותר טוב, עולה פחות מ-100 אלף.

מה יש בהונדה שאין לאחרים? על מה הם דורשים 100 אלף?
מסכים איתך רק לגבי ה-MT10 ששובר מוסכמות בשוק עם התמחור שלו. לא לגבי השאר.
לגביי ה-XSR: מנוע טריפל 850 ממועט טכנולוגיה לא יכול להיות באותה המשוואה מבחינת עלויות עם מנוע 1000 ארבעה צילינדרים ומערכות נוספות כמו בקרת אחיזה, בקרת בלימת מנוע ומפות ניהול מנוע.
לגבי השאר שרשמת: תוצרת תאילנד (ו-6000 ק"מ בין טיפולים) לא יכול להיות באותה משוואת עלויות עם תוצרת יפן (ו-12,000 ק"מ בין טיפולים)