ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
מסכים איתך רק לגבי ה-MT10 ששובר מוסכמות בשוק עם התמחור שלו. לא לגבי השאר.
לגביי ה-XSR: מנוע טריפל 850 ממועט טכנולוגיה לא יכול להיות באותה המשוואה מבחינת עלויות עם מנוע 1000 ארבעה צילינדרים ומערכות נוספות כמו בקרת אחיזה, בקרת בלימת מנוע ומפות ניהול מנוע.
לגבי השאר שרשמת: תוצרת תאילנד (ו-6000 ק"מ בין טיפולים) לא יכול להיות באותה משוואת עלויות עם תוצרת יפן (ו-12,000 ק"מ בין טיפולים)
גרסת הRS של z900 מיוצרת ומורכבת בAkashi, יפן.
ל-XSR יש את כל המערכות שציינת. ההבדל המהותי הוא רק 9 קג״מ אבל הוא שוקל 15 קילו פחות.
אתה צודק בזה שחוץ מה-mt10, אף אחד מהם הוא לא באמת ליטר אבל האם יש באמת ב-cb1000r משהו שיבדיל אותו מסגמנט ה״כמעט ליטר״?
כל מה שהיה צריך זה רק CABS ו- Cruise Control והוא יכל להיות ליטר יוקרתי מודרני.

לגבי המנוע, תראה את הנסיקה במומנט לעומת 2016:


אני עדיין מרגיש שלא נראה הרבה כאלה על הכביש. לא בארץ ולא בחו״ל.