טורינג... אולי לבד.. הוא ביטל את הכסא האחורי עם הארגז שהוא שם עליו.
כבר עדיף בהרבה לקנות z1000sx או כל טורינג שמגיע מהמפעל לזה.
אחלה, תודה! (2011 כנראה לא, מישהו עם השנתון אמר שאין לו).
קידוזו, ראיתי שאנשים מסבים אותם לסוגשל טורינג-
https://www.hondacb1000r.com/threads...-touring.6147/
P1040343sml.jpg
מישהו שקוצר על מהירות קצת פחות חוקית (מכוון לזמן) -
www.youtube.com/watch?v=pDmJliXDjhA&t=15m06s
טורינג... אולי לבד.. הוא ביטל את הכסא האחורי עם הארגז שהוא שם עליו.
כבר עדיף בהרבה לקנות z1000sx או כל טורינג שמגיע מהמפעל לזה.
ל-Z אין ג'ק אמצע שזה מוזר לאופנוע טורינג לדעתי.
לא קלטתי של-CB1000R בעצם גם אין ג'ק, איזה מוריד זה.
אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות מג'ק אמצע.
זה קטע של קטנוע.
רוצה לעשות טיפולים ותחזוק? יש ג'ק מרוצים ב200 שקל.
מעבר לזה אף פעם לא נתקלתי בבעיות עם רגלית רגילה של אופנוע.
כן ג'ק אמצע יותר יציב אבל אין לזה הרבה משמעות.
מודלה - האפשרות לבצע תחזוקה בכל מקום שרוצים/צריכים - בצל בחורשה, ליד המוסך, בצד הדרך וכו'.
אני גם מעדיף לשים ללילה על ג'ק אמצע גם אם לא מתעצל, שלא ימעך את המתלים/צמיגים סתם.
דרז, מה המחיר? ג'ק אמצע שוקל ~3 קילו לדעתי וממוקם נמוך, לא נראה לי שבאמת מפריע לרוכב מטורף כמוני.
אגב, כשהחלפתי את רגלית הבלם, גיליתי שג'ק האמצע מחובר אצלי לחלק התחתון של התושבות של הרגליות, אז למעשה לא חייבים להכין שלדה "תואמת" עם בליטות כמו שהיה ב-NC.
יש לי ג'ק מירוצים. מאז שקניתי ג'ק אמצע (מkaz), הוא זרוק במחסן. אין מה להשוות בנוחות. ועוד הג'ק אמצע לא מקורי, וצריך יחסית להשקיע מאמץ להרים.
ג'ק מירוצים זה חרא ומשתמשים בו רק כשאין ברירה.
מניח שאפשר להוסיף ג'ק צד גם מצד ימין, ואם הג'קים מתכווננים אז אפשר בסה"כ להרים קצת את האופנוע אם צריך בלי לפגוע במגניבותו השוטפת.