מתנצל אבל לא ממש הבנתי מה הקשר בין התשובה שלך לשאלה שלו.
הרי את האגרה השנתית אתה משלם בכל מקרה. גם לרכב משפחתי גם למשאית וגם לאופנוע. כל שנה, גם אם הרכב חדש.
ההבדל היחיד הוא שאת בעלי הדו גלגלי סוחבים למכון הרישוי להעביר טסט בפועל. המדינה לא מרוויחה מהאקט הזה כלום. (אלא אם כן נכנס לזה שאתה משתמש בדלק כדי להגיע למכון הרישוי ועל הדלק אתה משלם מס ו... עזוב, נו).
לפי דבריך הסיבה היא חזירות של המערכת. בדר"כ אני אסכים איתך על זה בפה מלא אך כאן מדובר על 60ש"ח (+- אם אני לא טועה) למכון הרישוי. לא מספיק חזירי כדי להצדיק את זה בתור סיבה.
אני מתערב כי גם אותי תמיד סקרן- למה החליטו שאם לרכב יש 4 גלגלים הוא פטור מהמבחן המעשי בשנה הראשונה אך אם יש לו 2 גלגלים הוא לא.



ציטוט ההודעה בתגובה