תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: חידוש רישיון ומבחן רישוי לאופנוע חדש

תצוגה בשכבות

  1. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    מתנצל אבל לא ממש הבנתי מה הקשר בין התשובה שלך לשאלה שלו.
    הרי את האגרה השנתית אתה משלם בכל מקרה. גם לרכב משפחתי גם למשאית וגם לאופנוע. כל שנה, גם אם הרכב חדש.
    ההבדל היחיד הוא שאת בעלי הדו גלגלי סוחבים למכון הרישוי להעביר טסט בפועל. המדינה לא מרוויחה מהאקט הזה כלום. (אלא אם כן נכנס לזה שאתה משתמש בדלק כדי להגיע למכון הרישוי ועל הדלק אתה משלם מס ו... עזוב, נו).

    לפי דבריך הסיבה היא חזירות של המערכת. בדר"כ אני אסכים איתך על זה בפה מלא אך כאן מדובר על 60ש"ח (+- אם אני לא טועה) למכון הרישוי. לא מספיק חזירי כדי להצדיק את זה בתור סיבה.

    אני מתערב כי גם אותי תמיד סקרן- למה החליטו שאם לרכב יש 4 גלגלים הוא פטור מהמבחן המעשי בשנה הראשונה אך אם יש לו 2 גלגלים הוא לא.
    אז אני אסביר:

    המדינה צריכה הנכנסות גדולות שקל לגבות בכדאי לשלם הרבה כסף למקומות מגזרים וצרכים אחרים.
    אז הכי נוח לקחת מהפרה החולבת שזה ציבור המשלמים, אלה שהמדינה לא מחזיקה להם את הרכב,
    אלה שלא יעשו כלום וישלמו, אלה שאין להם עסקנים פוליטיים שיפילו את הממשלה.

    הממשלה גם תקועה עם חוקים מנדטוריים ותפיסה מיושנת של מערך התחבורה בארץ וקשה לה להתאים
    את עצמה (כי זה עולה כסף) במהירות למה שקורה בעולם מסביב.

    את שר התחבורה מעניינית השבת ולא נוחות הנהגים שממנים אותו, כי הפרנסה שלו יותר חשובה מהכל.

    המס הנגבה על בעלי הרכבים כולל המס העקיף (דלק מע"מ וכד') הוא עצום ונוגע בכל תחום בו מעורב רכב.

    על חנייה משלמים מס, תיקונים, האגרות, מסי הקניה, אפילו מהתשלום למכון הרכב בו אתה עושה טסט, המדינה
    זוכה במעשר. עוד לא נגענו בבדיקות עיניים חידוש רישיון נהיגה, וכד'.

    כל שינוי או הוספה של פריט המצריך מעבר טסט, לוחית "נהג חדש" מדבקות לוחית רישוי, המדינה גוזרת קופון והעסקנים
    ובעלי האינטרס איתם.

    טובת הנהגים/רוכבים מזמן לא מעניינת אף אחד והיחס אלינו כעל ארנק מהלך והמחשנה היא איך להוציא ממנו יותר ויותר.

    מדינת ישראל בין המדינות הכי יקרות בהחזקת כלי רכב מכל סוג ויש על הנהגים את המס הגבוה ביותר.

    איזה הצדקה יש לשלם כל שנה אגרת רכב למדינה, בסכום הזה?

    אגב האגרה על האופנוע שלי בן שנה היתה 301 ש"ח ללא האגרה למכון עצמו 33 ש"ח.

    והקשר לשאלה הוא שלמדינה נוח שתעשה כמה שיותר טסטים כי זה מקור הכנסה יעיל.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 24-08-2018 בשעה 09:49.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-08-2018, 14:28
  2. חידוש ביטוח חובה וצד ג לאופנוע
    על ידי avidek66 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-08-2018, 09:56
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-11-2016, 20:07
  4. (כ"ע) מבקש הסבר על רישוי צהוב לאופנוע שטח
    על ידי Birad בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-07-2016, 16:07
  5. מבחן רישוי שנתי לאופנוע
    על ידי BeePi בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 15-06-2016, 08:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO