מה שקובע זה יחס ההעברה הסופי ולא מספר ההילוכים. שניהם לא ירגישו בנוח מעל 110-120 קמ"ש.
מה שקובע זה יחס ההעברה הסופי ולא מספר ההילוכים. שניהם לא ירגישו בנוח מעל 110-120 קמ"ש.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
https://youtu.be/QKv4Lk-adKk?t=2m
בגירסה שמגיעה לישראל לא צריך לעשות את כל החלק הראשון.
לפני שאתה מתחיל, המדומם מנוע צריך להיות למעלה (מצב מדומם)
כאשר אתה מצב CO, אם תעשה שינויים ותלחץ על כפתורים, זה ישנה לך את התערובת.
בנוסף, כאשר אתה נוסע במצב הזה, אתה אומנם רואה סל"ד, אבל השעון לא סופר ק"מ.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.