תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: בולמים נוזלים, לוח שעונים לא מתפקד - KTM EXC125 (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114

    בולמים נוזלים, לוח שעונים לא מתפקד - KTM EXC125 (כ"ע)

    שלום לכולם
    יש לי exc125 2015 במצב ממש חדש.
    הבולם השמאלי התחיל לנזול לי קצת.
    השאלה האם לקחת לשיפוץ בעלות 350 שקלים או שאפשר לחסוך ולנקות איכשהו את הבולם? אמרו לי שזה רק לכלןך אבל אני לא יודע איך מנקים את זה ..
    שאלה נוספת, הלוח שעונים נדלק אך לא מזהה שאני בתנועה ולכן נכבה ולא סופר שעות. זה קרה אחרי ששטפתי את האופנוע עם צינור. מישהו יודע מה הבעיה ואיך אפשר לסדר?
    תודה לכולם

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    לגבי ניקוי הבולם, חפש ביוטיוב סרטונים, יש המון המון המון כאלה וזה די פשוט.

    איך לוח השעונים נדלק? כשאתה לוחץ על הכפתור או כשאתה מתחיל לסוע?
    על הדיסק הקדמי יש מגנט שמפעיל חיישן שמוצב מולו על הבולם. תוודא שהמגנט עדיין שם, ושהחיישן נמצא מולו בצד השני, אולי העפת אחד מהם בשטיפה.
    באופן כללי צריך להזהר כששוטפים את האופנוע, לא לשטוף מקרוב בלחץ גבוה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    לגבי ניקוי הבולם, חפש ביוטיוב סרטונים, יש המון המון המון כאלה וזה די פשוט.

    איך לוח השעונים נדלק? כשאתה לוחץ על הכפתור או כשאתה מתחיל לסוע?
    על הדיסק הקדמי יש מגנט שמפעיל חיישן שמוצב מולו על הבולם. תוודא שהמגנט עדיין שם, ושהחיישן נמצא מולו בצד השני, אולי העפת אחד מהם בשטיפה.
    באופן כללי צריך להזהר כששוטפים את האופנוע, לא לשטוף מקרוב בלחץ גבוה.
    תודה על התשובה, הוא נדלק לפעמים כשאני מזיז את הכלי אבל נכבה לאחר שלא מזהה תנועה, וגם נדלק כשאנע לוחץ על הכפתור.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    13
    לוח השעונים בק.ט.מ נדלק או כשאתה מניע, או כשהאופנוע זז. הכבל של חיישן המהירות עולה בצמוד לצינור הבלם הקדמי ומתחבר עם קונקטור למד המהירות , מאחורי הפנס הקדמי. נסה לאתר את המחבר הזה ולנסות לייבש אותו.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    תבדוק בדיסק הקדמי את חיישן המהירות.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    היתה לי את אותה בעיה עם הספידומטר שהתגלתה ככבל תקול.

    העניין יצר בלבול מכיוון שכמו שציינת, בתחילת תנועה המסך היה נדלק אך לאחר מכן נכבה - מצד אחד ישנה קריאה ראשונית מהמגנט על הדיסק אך מצד שני לאחר מכן הקריאה נפסקת.
    חשבתי שהבעיה יכולה להגיע דווקא מהמגנט ולקחתי מגנט חזק והצמדתי אותו לחיישן ואכן המסך נדלק, אך בסוף הכבל היה המקור לבעיה באופן קצת מוזר.
    בדקתי עם רב מודד את החיישן שנמצא תקין, בדקתי נזקים/רטיבות לכל אורך הכבל שנראה תקין אך לבסוף לא היה מנוס והחלפת הכבל פתרה את הבעיה.

    במוסך זה עולה אאל"ט סביב ה- 250 ש"ח.

    בנוגע לבולם - מי שהציע לך "שיפוץ" ב- 350 ש"ח כנראה יעשה אחד מהשניים:

    1. יעשה בדיוק מה שהסרטונים ביוטיוב מלמדים - להחליק את המחזירי אבק מטה ולעביר מתחת למחזיר שמן נייר צילום או פלסטיק ולהוציא חלקיקי חול שגורמים לנזילה. (אם מחזיר השמן כבר לא תקין יש צורך להחליפו ופתרון זה לא יעזור).
    2. לעשות טיפול לבולם אחד - לא תקין, אם כבר עושים שיפוץ אז עושים אותו לשני הבולמים ולא לאחד. גם ככה זאת עבודה שלוקחת זמן ודורשת כלים מיוחדים אז לפתוח בולם אחד לא נשמע לי הגיוני, כמובן בהנחה שזה באמת הפיתרון שהוצע.

    שיפוץ אצל רוב בעלי המקצוע המוכרים יעלה סביב ה- 800 ש"ח -+, תנסה קודם באמת לבצע ניקוי כמו שהציעו לך ואם הבעיה אינה נפתרת פנה לבעל מקצוע מוכר לעבודה מסוג זה.

    בהצלחה!

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    היתה לי את אותה בעיה עם הספידומטר שהתגלתה ככבל תקול.

    העניין יצר בלבול מכיוון שכמו שציינת, בתחילת תנועה המסך היה נדלק אך לאחר מכן נכבה - מצד אחד ישנה קריאה ראשונית מהמגנט על הדיסק אך מצד שני לאחר מכן הקריאה נפסקת.
    חשבתי שהבעיה יכולה להגיע דווקא מהמגנט ולקחתי מגנט חזק והצמדתי אותו לחיישן ואכן המסך נדלק, אך בסוף הכבל היה המקור לבעיה באופן קצת מוזר.
    בדקתי עם רב מודד את החיישן שנמצא תקין, בדקתי נזקים/רטיבות לכל אורך הכבל שנראה תקין אך לבסוף לא היה מנוס והחלפת הכבל פתרה את הבעיה.

    במוסך זה עולה אאל"ט סביב ה- 250 ש"ח.

    בנוגע לבולם - מי שהציע לך "שיפוץ" ב- 350 ש"ח כנראה יעשה אחד מהשניים:

    1. יעשה בדיוק מה שהסרטונים ביוטיוב מלמדים - להחליק את המחזירי אבק מטה ולעביר מתחת למחזיר שמן נייר צילום או פלסטיק ולהוציא חלקיקי חול שגורמים לנזילה. (אם מחזיר השמן כבר לא תקין יש צורך להחליפו ופתרון זה לא יעזור).
    2. לעשות טיפול לבולם אחד - לא תקין, אם כבר עושים שיפוץ אז עושים אותו לשני הבולמים ולא לאחד. גם ככה זאת עבודה שלוקחת זמן ודורשת כלים מיוחדים אז לפתוח בולם אחד לא נשמע לי הגיוני, כמובן בהנחה שזה באמת הפיתרון שהוצע.

    שיפוץ אצל רוב בעלי המקצוע המוכרים יעלה סביב ה- 800 ש"ח -+, תנסה קודם באמת לבצע ניקוי כמו שהציעו לך ואם הבעיה אינה נפתרת פנה לבעל מקצוע מוכר לעבודה מסוג זה.

    בהצלחה!
    +1 מחזשים בבולמים משפצים כסט.
    זמן העבודה לשניים יהיה קרוב לזמן העבודה על אחד.
    זה כמו לעשות מנוע תחתון ולא להחליף על הדרך מיסבים+מחזשים.
    גם אני קיבלתי בזמנו הצעת מחיר של800 ש"ח.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה

    שיפוץ אצל רוב בעלי המקצוע המוכרים יעלה סביב ה- 800 ש"ח -+,
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    גם אני קיבלתי בזמנו הצעת מחיר של800 ש"ח.
    המחיר מתייחס לזוג בולמים או רק לאחד ?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    המחיר מתייחס לזוג בולמים או רק לאחד ?
    זוג כמובן!
    בעל מקצוע שמכבד את עצמו לא יציע לשפץ אחד בודד.
    אלא אם כן הבאת לו אותו מפורק.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    זוג כמובן!
    בעל מקצוע שמכבד את עצמו לא יציע לשפץ אחד בודד.
    אלא אם כן הבאת לו אותו מפורק.
    אם ככה, אז זה אחלה מחיר. קיבלתי הצעות בסביבות 1200 ש"ח לזוג.
    אני אשמח אם תגיד באיזה מוסך, במידה וזה באזור המרכז.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זה די תלוי באיזה אופנוע מדובר, אבל בהנחה שזה אינדורו מקצועי גם אני שילמתי סביב 800-900 לזוג.
    אני מטפל במוסך "עלית" בבורסה ברמת גן ומאד מאד מרוצה.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    כן באנדורו העבודה קלה יותר מאופנוע עטוף פיירינג.
    ההצעה ממוסך בצפון.

  13. #13
    למיטב ידיעתי, מכניסים מפתח מתחת לשמלה ושולפים אותם, אין צורך להפשיט

אשכולות דומים

  1. שיפוץ בולמים DAELIM S3 250
    על ידי gpz500s בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-11-2017, 20:29
  2. איך שיפרנו בולמים של MT-09 בתקציב נמוך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-07-2016, 00:01
  3. Exc125 2015 למכירה או החלפה על דו״ש
    על ידי thekeeper בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 07:58
  4. הבדלים בשנתונים exc125
    על ידי tamos בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 19:25
  5. Wr125 vs exc125
    על ידי Ak99 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 12:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO