תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: מצבר פורק /לא נטען כמו שצריך ,ג'וי רייד 125 2013

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    58

    מצבר פורק /לא נטען כמו שצריך ,ג'וי רייד 125 2013

    שלום,
    לאחר כשבועיים בהם לא נסעתי עם הכלי באתי להניע וכאשר לחצתי על הסטרטר לא קרה כלום,הנחתי שזה בגלל שהמצבר פרוק לגמרי והנעתי בעזרת קיק ללא בעיה.
    במהלך הנסיעה שמתי לב שהמצבר לא מצליח להיטען לרמה מספקת (בגוי' רייד יש מד מתח שמופיע בלוח השעונים) במהלך הנסיעה המתח עולה לכמעט 12V אך ברגע שמפעילים אור גבוה או צופר כל דבר למעשה שצורך חשמל ישנה נפילת מתח ל 7-8V .
    כיצד אני יכול לוודא שהמצבר באמת גמור ולא מדובר במשהו אחר? (בדקתי בספר הטיפולים של הכלי ,מצבר הותקן ב1/16 )

    תודה לעוזרים ,שנה טובה וחג שמח.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה יכול להחליף מצבר עם מישהו ולבדוק.
    קח בחשבון שאם באמת הבעיה במצבר, ואתה ממשיך לרכב ככה, אתה תטגן גם את הסלילים או המיישר זרם.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה יכול להחליף מצבר עם מישהו ולבדוק.
    קח בחשבון שאם באמת הבעיה במצבר, ואתה ממשיך לרכב ככה, אתה תטגן גם את הסלילים או המיישר זרם.
    יש דרך אחרת לבדוק אם המצבר הוא הבעיה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש בדיקת סלילים היא חלקית כי צריך גם לבדוק את המיישר.

    אתה צריך למדוד מתח במצב AC על 3 החוטים שיהיו באותו צבע במחבר של המיישר זרם.
    מסמנים את החוטים דמיונית 1,2,3 ובודקים 1-2 , 1-3 , 3-2.
    הקטנוע מונע בבדיקה ואתה נותן גז עד שאתה רואה 70+- וולט.
    אם מתקבל מתח משמעותית נמוך מזה (20 - 30) הבעיה בסלילים

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יש בדיקת סלילים היא חלקית כי צריך גם לבדוק את המיישר.

    אתה צריך למדוד מתח במצב AC על 3 החוטים שיהיו באותו צבע במחבר של המיישר זרם.
    מסמנים את החוטים דמיונית 1,2,3 ובודקים 1-2 , 1-3 , 3-2.
    הקטנוע מונע בבדיקה ואתה נותן גז עד שאתה רואה 70+- וולט.
    אם מתקבל מתח משמעותית נמוך מזה (20 - 30) הבעיה בסלילים
    לא הגיוני יותר להתחיל מהמצבר ומשם להתקדם? השאלה רק איך ניתן לוודא שהבעיה במצבר כי הבנתי שיכול להיות מצב שמצבר הלך לעולמו אחרי שנה וחצי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תטעין את המצבר בעזרת מטען ותניע את הקטנוע.
    עכשיו תנתק את המצבר וחכה יומיים,תניע שוב.
    בכל פעם תבדוק לכמה המתח נופל כשאתה מניע.
    אם בפעם השנייה המתח נופל פחות או יותר לאותו מספר המצבר תקין

    יותר ריאלי? נשמע לי כמו יותר עבודה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    לבדוק מצבר בצורה מקצועי,חייב נגד-עומס ומד זרם,אחרת כל הבדיקות לא ממש רלוונטיות.כלי הזה מחזיק חשמלאי רכב בדרך כלל.

אשכולות דומים

  1. מצבר התרוקן ולא נטען
    על ידי guybr בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-11-2017, 17:50
  2. מצבר פורק /לא נטען כמו שצריך ,ג'וי רייד 200 2007
    על ידי avi333 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-10-2017, 10:47
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 19:38
  4. האם אלו צמיגים שצריך להחליף?
    על ידי bluesummers בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-03-2016, 11:28
  5. הוסקוורנה לדקאר – כל מה שצריך לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 19:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO