תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: אין לי כותרת, אכזבה בשיעור.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16

    אין לי כותרת, אכזבה בשיעור.

    היי, שלום לכולם. לכולכם אני חדש כאן, אני אומנם קורא באתר המון שנים עוד באתר הישן. לפני שהחלטתי להתחבר ולשתף, יצא לי לקרוא מלא בפורומים ויש פה חבר'ה מדהימים עם נתינה, לב רחב ושפע מידע שהם מוכנים לחלוק וזו הסיבה שאני כאן.

    אני לא אופנוען בהגדרה, ואין לי נסיון רכיבה בשפע אני בא דיי תם למרות שאני כבר בן 28, אהבה לדו גלגלי תמיד הייתה לי, תמיד זה היה נראה לי מגניב וגם אחי ושאר משפחה וקרובים רוכבים ורכבו. אני גם מתנייד על ג'וי רייד 125 מעל 5 שנים. ותאמינו לי הייתי נהנה מהדרך, לאחרונה חשקה נפשי באופנוע.
    תמיד היה לי אופנוע בראש תמיד אהבתי את הdr650 מה גם שהוא מתאים לa1 אני מאמין שאתחבר לאופי הרכיבה (לא חזיר גז לפי השפה באתר) ולא משחיז, בחור דיי רגוע שרוצה לסוע עם הבת זוג וציוד ולטייל בארץ ישראל היפה במהירות שיוט של 120/130 ( זה אפשרי בוודאות) עם קצת רזרבות ובקיצור להנות. כמו שכבר ידעתי מרוב שנותיי כאן לא ללכת על חדש קניתי שנת 2003 שמור מאוד ואני מרוגש כמו ילד בן 16. הבעיה שהרשיון שלי לא תואם, אני עם a2, התחלתי שיעורי נהיגה הכל הולך חלק, האופנוע מחכה לי קשור ושמור, ומרביץ שיעורים לגמריי עף על הרישיון, נוסע זהיר בשיעורים ומתרכז במה יהיה בטסט והולך לי טוב.. עד היום, היום נפלתי בשיעור פעמיים, פעם ראשונה נכנסתי לשמיניות אחרי שלא רכבתי זמן מה בגלל החגים ותיק תק מצאתי את עצמי על הרצפה שהאופנוע נפל לי ישירות לרגל, מניח שהכתיבה הלא מסודרת והבלאגן שנוצר בכתיבה זה עקב התרגשות יתר וניסיונות כושלים לחדול לשים לב לדופק שנובע לי מהרגל עקב המכה, לא אכפת לי מהמכה ולא אכפת לי ליפול זה חלק מזה פשוט ירד לי הביטחון לגמריי, הרס טוטאלי, לא יודע למה זה קרה ואיך נהגתי בצורה כזו. לא היה לי חיבור עם האופנוע, לא ידעתי באיזה הילוך לעשות דברים, לפני זה הייתי פיקס ומוכן לטסט, זה היה לי טבעי. המורים ניסו לעודד אותי, מעולם לא נפלתי ותמיד ניגשתי לכלי בכבוד. המורה אמר שהוא יגיש אותי עדיין ושזה קורה ולא לקחת ללב קורה גם לו אם הוא לא ירכב שבוע, אני לא מאמין לו אבל עדיין מצאתי בזה קצת נחמה. אשמח לתשובות, מצטער על הבלאגן בשרשור, ניסתי לפרט כמה שיכולתי.
    😊
    נערך לאחרונה על ידי בקטוס; 13-09-2018 בשעה 20:18.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    זה קורה ואל תיקח ללב. גם אני נפלתי בשעור נהיגה על 50 סמ"ק (נו טוב, הרמתי את הפיאג'יו סי לווילי).

    תמשיך לרכב והבטחון יחזור.

    תלמד את הלקח ותשים יותר לב ותגיד תודה שלמדת את הלקח בכניסה לשמיניות ולא בכניסה למחלף תות.

    בהצלחה בטסט.



  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    זה קורה, זה יקרה וכמו שיורי אמר - תמשיך לרכב והביטחון יחזור. אני גם הפלתי DR650 בזמן אימון שמיניות כי החלטתי לקחת אותן "צפוף" מבלי להכיר את הכלי.
    ייתכן שאפשר להגיד שחווית מיני טראומה (שחוזקה בעקבות הפגיעה ברגל) והמוח כרגע במצב של "לשמור" על הגוף (ועל עצמו) אז לגיטימי שמשהו שהיה נראה לך טבעי וקליל לפני זה, יתברר כקשה. (כמו רוכב סוסים שנפל מהסוס ועכשיו חושש לעלות עליו)
    אתה יכול לעבוד בשיטת ה"לזרוק למים" ופשוט להמשיך לעשות שיעורים מלאים כפי שהיית עושה, אתה יכול גם להתקדם לאט לאט ולא ישר שמיניות אלא קודם לרכב על הכלי עד שתרגיש מספיק בטוח לעבור לשמיניות וכו' (בערך כמו תלמיד חדש).
    האם אתה חווה את הרגשת החוסר ביטחון גם ברכיבה על הג'וירייד? במידה ולא (וההרגשה היא רק מה DR) אז המצב טוב ונשאר לך רק להחזיר את תחושת הביטחון מהכלי עצמו וזה רק ע"י חזרה לרכב. אז ייקח לך שבועיים או חודשיים עד שתרגיש מוכן לטסט שוב - לא רלוונטי, העיקר שתחזור לרכב ותוציא רישיון בסופו של דבר

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    תודה על התשובות, אני באמת אנסה לקחת את זה בקלות יותר. Zx2r לגבי השיעורים, אני רוכב על אינזומה 250, את הdr קניתי עוד לפני הרישיון, כי במקרה היה אחד שמור מאוד וללא שיפורים. נפלתי עם האינוזמה. לגבי הג'וי רייד אין לי בעיה של ביטחון גם אחרי שבועיים ללא רכיבה למרות שביום יום מתי יוצא לי שמיניות או הטיות במרחבים כאלה קצרים אבל לא אמורה להיות בעיה גם אם כן, גם אם האופנוע לא היה עד עכשיו. לגבי הטסט אני הרגשתי מוכן, אני לא רוצה לדחות, שיקבע תאריך ואני אעשה כמיטב יכולתי לעבור במועד שיקבע.
    תודה uriar ו zx על העידוד, אני מרגיש יותר טוב.
    פוסט הבא - זה יהיה פוסט עברתי טסט

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בפוסט הראשון שלך אתה מצטט את מאיר אריאל בשיר מאד לא נפוץ בקרב בני גילך (המוצהר)
    בשני אתה מעיד שאתה מחביא בסליק פרבלום. או DR650 משומן ונוצץ
    ואתה קורא לעצמך בקטוס. חבר של קריוס.

    אז או
    שאתה בן שלושים ומשהו וקוראים לך בקטוס כמו שקוראים לך לאבאטי
    או שקיבלת חינוך טוב מסבא

    בכל מקרה ברוך הבא
    וילדים. התרחקו מאופניים חשמליים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    טוב מאוד, עלה (על האופנוע) והצלח!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קריוס ובקטוס מוכרים גם לילדי גן כיום.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    תודה zx וnaor.
    אכן החבר מעלי צודק והספר קריוס ובקטוס נמכר עד היום בחנויות הספרים, אם לומר את האמת אני מניח שהכינוי שלי מגיע בעקבות מפגש אקראי עם הספר באחת חנויות הספרים. מעולם לא קראתי את הספר, בעודי מחפש שם לאתר ללא יומרות של רוכב, עלה בראשי הכינוי הזה.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לא רוצה ליאש אותך אבל על דו"ג נופלים כאשר הנסיון מלמד אותנו להישמר מנפילות אך ללא ערבות שזה לא יקרה.

    החוכמה זה להתמגן כראוי ולדעת שלי זה עשוי לקרות.
    ן

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 26-12-2017, 09:03
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 29-05-2017, 23:44
  3. תגובות: 139
    הודעה אחרונה: 18-12-2016, 20:23
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 09:44
  5. *כותרת ערוכה* מבקש חוות דעת על קטמ 250 4t
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 12-02-2016, 12:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO