לפאסו היו כמה גרסאות.
היה גרסה מקוררת אויר ואחת מקוררת נוזל. לראשונה קל יותר להשיג חלקים.
השניה נוסעת טוב יותר (משמעותית).
בזמנו, בעלי הפאזו סבלו קשות מהקרבורטורים (וובר), שהיה קשה עד בלתי אפשרי לכוון כראוי.
נדמה לי שהיו פטנטים של השתלת קרב' אחר.
סה"כ - אופנוע מעניין ומיוחד (יש שיגידו "מכוער"). בהחלט ראוי למקום של כבוד בגראז' האספנות.
מה שכן, אני הייתי מעדיף את ה-900SS, וזה עוד לפני שמדברים על הסנטה-מוניקה... שבטח עולה הון אפילו בארה"ב.



ציטוט ההודעה בתגובה